O tym jak Tiger zmienił się w Black'a
![](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_Nrby13YMIjeEEXy4bmd1z1QzpCxwbQK4,w300h194.jpg)
Małe podsumowanie tego jak Tiger zmienił się w Black'a. Historia prawniczej przepychanki i świetnych marketingowych ruchów. A zabawa wcale się jeszcze nie skończyła...
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/nisaki_1,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 112
Małe podsumowanie tego jak Tiger zmienił się w Black'a. Historia prawniczej przepychanki i świetnych marketingowych ruchów. A zabawa wcale się jeszcze nie skończyła...
Komentarze (112)
najlepsze
nie wiem jakim prawem ktoś sobie rości prawo do jakiegokolwiek "naturalnego" słowa jakim jest "tiger", czyli tygrys, to niepoważne. nadal powinni wykorzystywać to słowo, tak samo jak apple zostało wyśmiane kiedy chcieli opatentować słowo "apple" (japko:) ).
Teraz przepuściłem FoodCare przez wikipedię i (sądząc po tym ile mają marek w swoim władaniu) raczej nie zapowiada się, żeby
KLIK
Gdzie widziałeś ten napój poniżej 2 złotych?! Ja widuję Blacka zwykle w okolicach 3 złotych za puszkę (2,90-3.10 zwykle)... Czy to sklep osiedlowy czy Carrefour/Tesco. Za 2 złotego to mogę dostać co najwyżej N-gine'a.
Już tańszy jest ten "nowy" Tiger Michalczewskiego (naśladujący wyglądem oryginalne Tigery), choć nie uważam, że lepszy.
Zresztą najchętniej sięgam po Green-Upa, jeśli ktoś jeszcze nie próbował to polecam!:) Trzy różne smaki, mi akurat wszystkie smakują. W
"Zwiększa też uczucie niepokoju i lęku",
"Przyjmowanie większych dawek nie powoduje przyjemniejszych doznań, a wręcz przeciwnie, zwiększa subiektywne odczucia negatywne, m.in. lęk, niepokój, zdenerwowanie i ogólne pogorszenie nastroju".
Dlatego też ta branża ma się tak świetnie i warto w nią inwestować.
A Tiger to ponoć jedyna marka w Europie, której udało się pokonać Red Bulla na lokalnym rynku :)
http://oksygen.pl/blog/wp-content/uploads/2011/07/puszki.jpg
coś podobnego do 1 oraz 4 stały koło siebie i miały taką samą cenę 2,10 kupiłem po jednej puszce w celu sprawdzenia która jest podróbką, gdyż sądziłem że któraś z nich nią jest
....w smaku IDENTYCZNE, na kolor nie zwróciłem uwagi
podczas oglądania puszek przypomniał mi się pewien wykop z przed paru tygodni
Faktycznie małe .. '_'
Autor nie wspomniał o bardzo ważnej rzeczy w tej reklamie - piosenka Eye of the tiger :)
Gdy słyszą "tiger" od razu im się to kojarzy
Nie podzielam też zachwytów autora publikacji na temat marketingu. Powiedziałbym, że jest wręcz banalny i tak rzuca się w oczy jego oczywistość, że tylko osoba gustująca w tanich winach nie zauważy różnicy.
dyskusja na Goldenline: http://www.goldenline.pl/forum/2362348/wadowickie-kremowki-papieskie/?hl=foodcare
Jeśli papież był skremowany, to wersja w proszku jest jak najbardziej na miejsu ;).
Taaaa..dziwnym zbiegiem okoliczności sprawcy ukradli właśnie te dokumenty, które FoodCare miało przedstawić w sądzie ;)
Dla zasady nie kupuję żadnego Blacka. I jakoś wcale nie podniecają mnie ich triki marketingowe, pogrywanie na granicy prawa. Budzą u mnie ten
jestem pewien, ze food care czyli BLACK wyjdzie z tego calego zajscia zwycieska reka. swoja droga puszka nowego tigera od maspexu wyglada jak tania podrobka z biedronki.