Co wy do cholery macie z tym polskibus.com płacą wam za tą reklamę czy co? W co drugim poście polskibus.com darmowe wifi i extra tanio.
Tak naprawdę polskibus.com nie odbiega jakoś specjalnie od innych lini autokarowych dalekobieżnych, sinbad czy inne prywatne firmy też podstawiają nowe i dobre autobusy na dalekie linie.
Wifi działa tylko na terenie PL.
A tak w ogóle porównanie pks do polskibus.com to troch ę nie na miejscu. Zupełnie
@yxzkit: Oczywiście cieszymy się również innymi polskimi liniami autobusowymi ale polscy kierowcy wiadomo są kiepscy i jak im się nie wpoi odpowiednich zasad to wydaje im się że wszystko im wolno . http://www.zawadzkie.com.pl
Polska linia autokarowa posiadająca autokary klasy LUX i przystępne ceny szczególnie po otworzeniu rynku pracy w Niemczech zbija kokosy ;) Nie maja Wi-Fi.
Jeśli to ten sam Mobilis, który wykupił transport miejski np w Bydgoszczy to jest to dziwne, dlatego że te autobusy są nowe i w naprawdę dobrym stanie. Także albo zachęceni zyskami w dużych miastach myśleli że w PKS też będą, wtopili i postanowili najmniejszym kosztem się wycofać, albo jakiś dostawca ich wy@!$%ał z umową. Ciężko mi sobie wyobrazić by PKSy były dochodowe. Może tak jest - ale wszyscy których znam na odległościach
Autobusy nie wyjadą w takim stanie na drogi, przejdą remonty/odbudowy.
Jeśli prezes mówi prawdę i autobusy rzeczywiście przejdą profesjonalną odbudowę, to myślę że możemy być zadowoleni z przejęcia PKS-u przez prywatną firmę.
Miałem okazję poznać proces odbudowy autobusu w jednym z PKS-ów.
Po rozebraniu autobusu pozostał szkielet w którym części kratownicy były również wymieniane. Wnętrze było wymienione na nowe - siedzenia, tapicerka, nawiewy itp.
Miałem okazję jechać odbudowanym Autosanem z PKS Bytów
Opolski PKS przejęła firma "SINDBAD" która jest Polskim liderem przewozów międzynarodowych. Takie właśnie firmy powinny (jeśli już) przejmować PKS-y w całym kraju. Sindbad wymienia autobusy co 3-4 lata na nowe, a taki 4 latek międzynarodowy jest jak nowy, więc do PKS-u idealny. Złomy z Izraela nie powinny być w ogóle rejestrowane w Polsce !
Zwolnienie mechaników (jak czytamy: 1 mechanik na 1 kierowcę!!!) - ŹLE! Bo ludzie tracą pracę, związkowcy się nie zgodzą.
Zakupienie starych autobusów za bezcen, żeby wyremontować je siłą mechaników, których jest zbyt dużo: TEŻ ŹLE! Bo kierowcy chcą nowe autobusy.
Ci ludzie chcieli by chyba nowe autobusy, podwyżkę, nowy warsztat, zatrudnienie dodatkowych ludzi, skrócenie czasu pracy, darmowe wyżywienie w czasie pracy, darmowe mieszkanie robotnicze i może jeszcze wcześniejszą emeryturę?
nie ważne skąd pochodzą ważne , że jakby nowe ;] , ale podejrzewam iż te będą lepsze od najstarszych PKS jeżdżących w Polsce dzięki właśnie takim starym autobusom 20 letnim co jadą już chyba tylko z litości , zdecydowałem się po 5 latach uparcie zrobić prawko ....
Najpierw uważnie obejrzyj zdjęcia a potem napisz komentarz. Autobusy są zardzewiałe, posklejane na szary tejp, mają zgniłe siedzenia, zbite szybki bezpieczeństwa i jest to sposób na pozbycie się złomu z izraela kosztem bezpieczeństwa naszych podróżnych. Mało jeszcze było wypadków !/!?!?
Komentarze (99)
najlepsze
Tak naprawdę polskibus.com nie odbiega jakoś specjalnie od innych lini autokarowych dalekobieżnych, sinbad czy inne prywatne firmy też podstawiają nowe i dobre autobusy na dalekie linie.
Wifi działa tylko na terenie PL.
A tak w ogóle porównanie pks do polskibus.com to troch ę nie na miejscu. Zupełnie
Polska linia autokarowa posiadająca autokary klasy LUX i przystępne ceny szczególnie po otworzeniu rynku pracy w Niemczech zbija kokosy ;) Nie maja Wi-Fi.
Jeśli prezes mówi prawdę i autobusy rzeczywiście przejdą profesjonalną odbudowę, to myślę że możemy być zadowoleni z przejęcia PKS-u przez prywatną firmę.
Miałem okazję poznać proces odbudowy autobusu w jednym z PKS-ów.
Po rozebraniu autobusu pozostał szkielet w którym części kratownicy były również wymieniane. Wnętrze było wymienione na nowe - siedzenia, tapicerka, nawiewy itp.
Miałem okazję jechać odbudowanym Autosanem z PKS Bytów
Komentarz usunięty przez moderatora
Zakupienie starych autobusów za bezcen, żeby wyremontować je siłą mechaników, których jest zbyt dużo: TEŻ ŹLE! Bo kierowcy chcą nowe autobusy.
Ci ludzie chcieli by chyba nowe autobusy, podwyżkę, nowy warsztat, zatrudnienie dodatkowych ludzi, skrócenie czasu pracy, darmowe wyżywienie w czasie pracy, darmowe mieszkanie robotnicze i może jeszcze wcześniejszą emeryturę?
Najpierw uważnie obejrzyj zdjęcia a potem napisz komentarz. Autobusy są zardzewiałe, posklejane na szary tejp, mają zgniłe siedzenia, zbite szybki bezpieczeństwa i jest to sposób na pozbycie się złomu z izraela kosztem bezpieczeństwa naszych podróżnych. Mało jeszcze było wypadków !/!?!?
Czyli wszystko się zgadza.