Likwidacji jednej z najdłuższych linii tramwajowej Europy nie będzie!
Przypomnijmy, że najdłuższa w Polsce i jedna z dwóch w Europie, 110-letnia linia tramwajowa na trasie Łódź-Zgierz-Ozorków miała zostać zlikwidowana. W środę władze Łodzi poinformowały, że nie zamierzają rezygnować z linii 46, oraz drugiej podmiejskiej, 43, lecz mają zamiar wziąć ją pod opiekę MPK.
p.....9 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 34
Komentarze (34)
najlepsze
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d7/Tramwaj_PESA_122N_w_%C5%81odzi.jpg
Tak miały wyglądać tramwaje na tej linii
Torowiska jednak z calą pewnością powinni wyremontować.
@fakmak: całe szczęście nie : )
Zmiana ta na pewno będzie korzystna dla osób korzystających z tego typu transportu, ja osobiście bardzo się cieszę. Wyszło na korzyść
Chociaż może coś się zmieniło? Dawno nie jechałem tą trasą i Pabianice chyba coś zmieniły w swojej trasie.
A od Zgierza do Ozorkowa obowiązują bilety zgierskie, jednak trzeba kupić odpowiednią ilość stref :)
A co do Pabianic, to obowiązują już łódzkie bilety MPK. Czyli od 1 stycznia będzie można przejechać od krańcówki w Pabianicach do krańcówki w Ozorkowie na 1 bilecie (najlepiej 4h godzinnym :P).
Łódź jest stolicą regionu ale to nie powód żeby sponsorowała okoliczne osiedla, nie chcecie? Trudno!
Jak juz sie zaczelo cos za grube miliony to nalezaloby to doprowadzic do końca. Za ten b----l powinni komus wsadzic te XIX wieczna szyne, co znalezli na pietrynie, w dupe.
Teraz sprawa ma to samo zakończenie, każdy chce mieć tramwaj ale Łódź ma ponieść wszystkie koszty.
Dotychczas każdy dokładał do podmiejskich tramwajów tyle ile posiadał udziałów w spółce, Łódz miała