Myślałem, że dworce PKS, PKP i terminale lotnicze są budowane dla Polaków na lata, a nie dla paru jednorazowych turystów odwiedzających nas latem 2012.
@cheslavv: Dokładnie, ale niestety z drugiej strony coś/ktoś nas musi kąpnąć mocno w dupę, żebysmy sie jako naród do roboty wzięli ( w przypadku tego kopnięcia: przyspieszenie budowy autostrad, dróg ekspresowych, budowa dworców itd itd).
Przystanek należy do firmy prywatnej. Prywatnych (polskich, na których stać Polaków) przewoźników nie stać na wypasione przystanki. Nie wiem co o tym myśleć, jak dla mnie manipulacja - bo co ma prowizoryczny przystanek małego polskiego przewoźnika do Euro?
@klawiszs: Bo ten tunel to Polska w pigułce. Jedna część tunelu należy do PKP, druga do miasta. Część, która należy do miasta została ładnie wyremontowana, niestety PKP remontować nie chce tłumacząc się brakiem pieniędzy. I tak oto mamy jeden tunel, w połowie wyremontowany, w połowie dziadowski. Niestety wszystkie próby dogadania się miasta z PKP spełzają na niczym i dlatego jest jak jest. Że o tych "handlarzach" nie wspomnę,
Jedyne polskie dworce które imo są ok to: dworzec kolejowy w Częstochowie oraz dworzec kolejowo-autobusowy w Krakowie (wyłączając, fakt, że to bazar). Aczkolwiek Centralny w Warszawie to nie jest aż taka tragedia - śliczny plac budowy, dzisiaj musiałem biec, bo wejście na peron 4 zniknęło :D.
Z drugiej strony Warszawa Zachodnia oraz Łódź Fabryczna (również dworzec autobusowy) mają ten swój niepowtarzalny filmowy klimacik ;þ
Komentarze (43)
najlepsze
A jak im się podczas łażenia po mieście przypadkiem coś spodoba to będzie wielki sukces.
Komentarz usunięty przez moderatora
http://img638.imageshack.us/img638/4347/zdjcie222o.jpg
http://img836.imageshack.us/img836/3963/21062011014.jpg
Z sufitu kapie coś.
Euro 2012 się nie przejmuję, bardziej denerwuje mnie że na co dzień musimy z tym żyć.
http://i53.tinypic.com/9knrjr.jpg
Z drugiej strony Warszawa Zachodnia oraz Łódź Fabryczna (również dworzec autobusowy) mają ten swój niepowtarzalny filmowy klimacik ;þ