Taka dbałość o to żeby było idealne, bez rysek to już zahacza o nerwicę natręctw. Zrobi ci się jedna mała ryska i już czujesz się fatalnie, chcesz wymieniać sprzęt na nowy a to i tak nie rozwiązuje sprawy, bo wiesz, że to jest już drugi, nie ten unikalny, pierwszy, który tak hołubiłeś. Też tak miałem długo, ale się z tego trochę wyleczyłem bo tak się nie da żyć.
Co do serwisu SONY - czuje sie w obowiazku wypowiedziec w obronie ich serwisu - przynajmniej jesli chodzi o RTV... W zakupionym TV KDL-52HX900 po 11 dniach (czyli brak mozliwosci zwrotu - tv zakupiony na odleglosc) od zakupu pojawily sie 2 martwe pixele (i to tak naprawde w sumie 3 martwe subpixele). Nie pisza nigdzie ani u siebie na stronie ani w papierach od sprzetu jaka jest ich polityka wymiany ale wymienili
Widząc Twój wykop stwierdziłem, że może dla potomnych opisze też moją historię.
Dostałem w XII.2009 cyfrową ramkę (DPF-E72N). Rozpakowałem ją, załadowałem kartę zdjęciami i oglądam jak się prezentuje. Okazało się, że wszystkie zdjęcia mają bardzo nienaturalne kolory - czerwień jest za mocna, a skóra ludzi jest bardzo żółta. Ustawień kolorów ramka nie posiadała, a wiec piszę do Sony o jakiś nowym firware albo inną pomoc. Odpowiedz przyszła, że muszę oddać ramkę do
@hepihipi: "Wyprodukowanie takiej pokrywki zapewne kosztuje jakiegoś 1$ a wymiana nie zajmuje pewnie więcej niż pół godziny pracy serwisanta, więc nie wiem skąd taka cena"
Transport, który nie jest tani, opłata serwisowa, która nie jest tania, utrzymanie biura obsługi klienta, co też nie jest tanie.
Do tandetności sprzętu Sony to tylko Apple może podskoczyć. Miałem drogiego notebooka Sony który się rozpadł dosłownie po 2 miesiącach. Kupiłem lenovo y530. Działa i wygląda jak nowy po roku.
@chlodnyosad: Zacznij szukać zawiasów bo za ok 6 - 8 miesięcy ci się połamią :D A producent tego nie uznaje jako "błąd fabryczny" i to jest największy ból
Tel który wysłałem do naprawy w serwisie SONY kupiłem używany z gwarancją, czujnik zbliżeniowy raz działał a raz nie i tel był trochą za cichy, serwis stwierdził że była kiedyś ingerencja w jego wnętrze i że naprawa jest nie opłacalna, otrzymałem propozycję wymiany na nowy za 2000zł, odmówiłem i poprosiłem o odesłanie za co zapłaciłem 69zł, Serwis Sony podczas kontroli tel wyrwał gniazdo podłączenia anteny gsm, wyją głośnik z tel i zwrócił
Dla mnie takie ceny to nie nowość. Miałem kiedyś Asusa, straszne dziadostwo swoją drogą, i wcale nie tanie było (wtedy ok 3.8 kzł). Ale „zawieszenie” matrycy to im studenci za chińskie zupki chyba robili, to dosyć duży moment siły był przekazywane przez małe śrubeczki wkręcone w plastik. No i w końcu się up…doliło. W serwisie dowiedziałem się że klapka (bez wymiany, sam plastik) będzie kosztować „około 600 zł, ale dokładnie to panu
Komentarze (150)
najlepsze
Dostałem w XII.2009 cyfrową ramkę (DPF-E72N). Rozpakowałem ją, załadowałem kartę zdjęciami i oglądam jak się prezentuje. Okazało się, że wszystkie zdjęcia mają bardzo nienaturalne kolory - czerwień jest za mocna, a skóra ludzi jest bardzo żółta. Ustawień kolorów ramka nie posiadała, a wiec piszę do Sony o jakiś nowym firware albo inną pomoc. Odpowiedz przyszła, że muszę oddać ramkę do
Transport, który nie jest tani, opłata serwisowa, która nie jest tania, utrzymanie biura obsługi klienta, co też nie jest tanie.
sam wysłałem do nich mojego soniaka VGN-NW21MF - miałem pęknięcie przy slocie karty SD,
wymienili cala obudowę i przeczyścili cały sprzęt
...za frajer :)
No to tutaj Asus wygrywa, bo mi kilka razy się zawiasy luzowały i obudowa na nich pękała i bez szemrania mi wymieniali na nowe.