Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko174
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin

870

Media Expert - Do bramy i się nie znamy

Pokaż treści 18+

Media Expert - Do bramy i się nie znamy

Sprzedali zepsuty towar, sprzęt wrócił z gwarancji w takim samym stanie, nie potrafią zamówić kuriera by wymienić sprzęt na nowy - od miesiąca

Kaioshin
Kaioshin
z
wykop.pl
dodany: 22.01.2025, 08:26:45
  • #
    mediaexpert
  • #
    dji
  • #
    drony
  • #
    reklamacja
  • #
    gwarancja
  • #
    patologia
  • 199
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Miesiąc reklamacji i dalej gunwo zrobione :) 

Kupiłem w Media Expert drona DJI Mini 3 na prezent, 3 tygodnie przed urodzinami w związku z tym, gdy już go dałem i okazało się, że jest zepsuty, nie było możliwości zwrotu (2 tyg od dnia zakupu). W dronie nie świecą się 2 z 4 diod od ładowania, ponadto gdy się nim wystartuje i powinien zawisnąć w bezruchu, to znosi go na prawo. Nawet w zamkniętym pomieszczeniu więc to nie kwestia wiatru.

23 grudnia został wysłany do Media Expert na gwarancję. Oni w ogółe nie ogarniają co do nich przychodzi bo 30 grudnia napisali maila, że kurier przyjdzie po sprzęt, mimo, że już wcześniej nadali kuriera i sprzęt został do nich dostarczony 24 grudnia.

Dron wrócił do mnie 16 stycznia w takim samym stanie jak go wysłałem, widać było, że nikt nawet pudełka nie otworzył, oczywiście ekspertyzy od serwisu również nie było, bo nawet nie otarł się o serwis. Już pomijając fakt, że cała procedura gwarancyjna powinna się zamknąć w 14 dni a tu przez ponad 20 dni przeleżał sobie gdzieś na zachrystii Media Expertu. Mimo, że z maila wysłanego do mnie 1.01.2025 wynika jasno, że dron jest w serwisie i czekają na ekspertyzę. 

W dniu kiedy wrócił do mnie nadal zepsuty dron (16.01.2025), zgłosiłem to na infolini i poinformowano mnie, że faktycznie dron nie został wysłany do serwisu bo rzekomo mieli jakiś problem z kontaktem z serwisem XD Zapewniono mnie, że wymienią mi drona na nowego, jak tylko ten znowu zostanie wysłany do Media Expertu - w związku z tym zamówili kuriera na następny dzień tj. 17.01.2025.

Jak się okazało, nie zamówili kuriera co się okazało przy kolejnym telefonie na infolinie w dniu 20.01.2025. Kolejna bystra pani zapewniała, że zamówią kuriera na następny dzień tj. 21.01.2025. TAK JEST! ZGADŁEŚ/ZGADNĘŁAŚ!!! JAK TY TO ROBISZ!? Dokładnie tak, kurier znowu nie przyszedł no bo nie był zamówiony. Po kolejnym telefonie na infolinie stwierdzili, że zamówienie kuriera DPD ich przerasta więc wygenerują mi kod do paczkomatu, żeby tam nadać drona. Telefonowałem z rana i do końca dnia miałem otrzymać ten kod. Okazało się, że do wygenerowania kodu do paczkomatu potrzeba wszystkich pracowników Media Expertu + tego jednego, którego jeszcze nie zatrudnili dlatego to również ich przerosło i żadnego kodu nie dostałem. Dzisiaj zacząłem "proces reklamacyjny" od napisania tego wpisu, bo chvj mnie strzela i zaraz dzwonię na infolinie, aby znowu porozmawiać z kimś niegrzeszącym procesem myślowym. Pozdrawiam i odradzam ten g---o sklep, wiele rzeczy w życiu oddawałem na gwarancję i zawsze wszystko szło sprawnie. Niestety w Media Expercie nie podzielają praktyk z innych sklepów, i w temacie gwarancji mamy do czynienia z piękną patologią

Komentarze (199)

najlepsze

vince87
vince87
22.01.2025, 10:48:30 via Wykop
  • 168
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

marcingliwice
marcingliwice
marcingliwice
22.01.2025, 13:44:03 via Wykop
  • 78
sklepy TERG (avans, electro i mediaexpert to to samo) omijam szerokim łukiem.


@vince87: Pełna zgoda, że TERG to dziadostwo, ale gdzie kupować jak nigdzie nie kupować? MM to też proszenie się o kłopoty, Euro RTV/Ole Ole także napewno nie jednemu zaszło za skórę. To tak jak z operatorami sieci komórkowej - najgorszy jest Orange... ex aequo z Plus, T-Mobile i Play.
  • Odpowiedz
GratisLPG
GratisLPG
22.01.2025, 13:57:35 via Wykop
  • 87
Pełna zgoda, że TERG to dziadostwo, ale gdzie kupować jak nigdzie nie kupować? MM to też proszenie się o kłopoty, Euro RTV/Ole Ole także napewno nie jednemu zaszło za skórę. To tak jak z operatorami sieci komórkowej - najgorszy jest Orange... ex aequo z Plus, T-Mobile i Play.


@marcingliwice: Wedle wykopków trzeba tworzyć samemu elektronikę. Od tranzystora po plastiki i śruby.
  • Odpowiedz
shox
shox
22.01.2025, 14:35:05 via Android
  • 113
shox

źródło: temp_file3856265339053327807

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

T.....k
konto usunięte 22.01.2025, 13:56:41 via Wykop
  • 105
Pracowałem w Media Expert jako kierownik zmiany (sali sprzedaży) przez jakiś czas i ze wszystkich elektromarketow w Polsce obsługa pogwarancyjna tam jest najgorsza (i tak przy niskim poziomie większości). Wszystko jest cacy dopóki coś się nie stanie. Jak masz jakiś problem to okazuje się że nikt nie jest za nic odpowiedzialny, piszę to z perspektywy pracownika. Załatwienie czegokolwiek w imieniu klienta graniczyło z cudem.
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

nilphilus
nilphilus
nilphilus
22.01.2025, 14:19:05 via Wykop
  • 13
@Trabancik: dlatego zawsze pisze pozytywny komentarz jak był jakiś problem i został dobrze rozwiązany - po tym rozpoznaje dobrego sprzedawcę (bo jak wszystko działa to każdy dobry)
  • Odpowiedz
T.....k
konto usunięte 23.01.2025, 12:29:47 via Wykop
  • 0
@wojciech-bogdan: w Media Expert jest podział na działy i raczej norma jest że pracownicy sztywno się go trzymają, to znaczy że gość odpowiedzialny za np telewizory za nic nie pójdzie na dział z lodówkami. Czasem wynika to z lenistwa, a czasem z że sztywnych zasad bo wtedy goście z tego działu z lodówkami by się na niego rzucili że „kradnie” klientów. W euro nie ma takiego podziału.
  • Odpowiedz
wypokpok
wypokpok
wypokpok
22.01.2025, 14:07:18 via Wykop
  • 59
Czemu nie reklamowałeś w ramach rękojmi? Skoro minęło 14 dni i nie dali odpowiedzi to bardzo łatwo mogłeś to wszystko ugrać... I wtedy nic Cię nie obchodzi i muszą Ci dać nowy sprzęt albo zwrócić kasę.
Poza tym jeżeli to taki problem z odbiorem sprzętu od Ciebie, to na pewno można go po prostu zostawić w najbliższym Media Expert i oni niech już to sami między sobą załatwiają... Jedynie prosić o to,
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

wypokpok
wypokpok
wypokpok
22.01.2025, 14:36:55 via Wykop
  • 18
@L24D: jeżeli po upływie 14 dni xkom nie wydał opinii i nie odrzucił reklamacji to mogą wysyłać do kogo chcą. Chyba, że wydali opinię przed upływem 14 dni.
  • Odpowiedz
NaChMiNick
NaChMiNick
NaChMiNick
22.01.2025, 17:33:28 via Wykop
  • 6
Przepisy zmieniły się niedawno i już nie można reklamować czegoś na podstawie rękojmi


@tomilipin: dlaczego? Przecież te przepisy nadal są w KC.
  • Odpowiedz
tekbbar
tekbbar
22.01.2025, 14:59:17 via Wykop
  • 57
Marian a kto cię tak pięknie zrobił w hooja?
Barbara ci panowie z....
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

_____________________
_____________________
22.01.2025, 14:06:33 via Wykop
  • 51
Reklamacje w każdym sklepie TERG S.A. to droga przez mękę. Mam wrażenie że pracownicy przechodzą specjalne szkolenia jak być niekompetentnym i jak działać na szkodę klienta. W moim przypadku gdyby nie Allegro Protect to pewnie do tej pory bym się bawił - a tak, Allegro postawiło sprawę jasno - 2 tygodnie, brak reakcji = zwrot z Allegro Protect i Allegro wystawia im rachunek (:
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

umcumcumcbejbe
umcumcumcbejbe
22.01.2025, 15:28:09 via Wykop
  • 16
@_____________________: Allegro pod tym względem jest top
  • Odpowiedz
Arean9
Arean9
22.01.2025, 16:43:46 via Android
  • 9
@_____________________ zgadzam się wolę z allegro zamówić choćby zapłacę te 30zl więcej ale reklamacje są bezproblemowo
  • Odpowiedz
Rudz1elec
Rudz1elec
Rudz1elec
22.01.2025, 14:19:49 via Wykop
  • 29
Nauczcice sie
1) za sprzet i w interencei placi sie karta (CHARGEBACK)
2) zawsze sie reklamuje z rekojmi jesli mozna (ewentualnie po 2 roku posiadania sprzetu mozan sie kusic na gwarancje).
3) Sklep nie odpowiada za gwanracje. Gwarancja to odpowiedzialnosc producenta. I mozna tam wypisac wszystko co producet chce. Dlatego rekojmia lepsza w 95% przypadkow.
4) Nadal problemy z reklamacja? CHargeback.
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

jednorazowka
jednorazowka
22.01.2025, 21:26:45 via Wykop
  • 11
huh? Pierwsze slysze


@Rudz1elec: A doradzasz, jakbyś się znał.
  • Odpowiedz
arcypatelniagrozy
arcypatelniagrozy
23.01.2025, 12:42:14 via Wykop
  • 3
@RabinTakRabinNie: ja ostatnio uruchomiłem charge back bo kupiłem kurs holenderskiego 6 miesięczny i po 2 miesiącach serwis się zmył. Po 3 miesiącach visa zwróciła mi cały hajs chociaż wymagali troche papierów i zadawali troche pytań.
  • Odpowiedz
rdy
rdy
22.01.2025, 14:12:27 via Wykop
  • 22
procedura gwarancyjna powinna się zamknąć w 14 dni - bzdura chyba że masz to w warunkach gwarancji producenta (jak tak to sorry).

Nawet przy niezgodności towaru z umową 14 dni to termin na odniesienie się sprzedawcy do reklamacji, a sama wymiana/naprawa nie ma tęrminu innego niż 'niezwłocznie'
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

laut
laut
22.01.2025, 14:10:17 via Wykop
  • 19
Chłopie wyślij tego drona do DJI na gwarancję i w ciągu tygodnia dostaniesz nówkę, nie ma co tracić czasu na petów.
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

kocham-pati-3
kocham-pati-3
23.01.2025, 10:55:52 via Wykop
  • 0
@laut: dokładnie,skoro op nie skorzystał z rękojmi w sklepie,to nie ma się co bawić z dziadami przez reklamację,tylko pominąć ich i bezpośrednio reklamować u producenta
  • Odpowiedz
b.....2
konto usunięte 22.01.2025, 14:14:39 via Wykop
  • 17
Od dawna omijam tych oszustów
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 8
  • Strona 1 z 8
  • >

Hity

tygodnia

Pamiętacie policjantkę zatrzymaną po imprezie w klubie?
Pamiętacie policjantkę zatrzymaną po imprezie w klubie?
3450
Rodzina Majtczaka opłaciła ucieczkę do Dubaju? Śledztwo zamknięte
Rodzina Majtczaka opłaciła ucieczkę do Dubaju? Śledztwo zamknięte
2513
Zachowanie sędziego zdumiewa. Obok nie da się mieszkać.
Zachowanie sędziego zdumiewa. Obok nie da się mieszkać.
1949
Tysiące Węgrów na ulicach Budapesztu. Protest przeciw przemocy i rządom Orbana
Tysiące Węgrów na ulicach Budapesztu. Protest przeciw przemocy i rządom Orbana
1740
"Ceny poszybują". Branża mięsna nie chce podatku tłuszczowego
"Ceny poszybują". Branża mięsna nie chce podatku tłuszczowego
1582
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #reklamacja
  • #rtveuroagd
  • #zakupy
  • #mediamarkt
  • #kiciochpyta
  • #pytanie
  • #oszukujo
  • #mediaexpertcwel
  • #zalesie
  • #eurortvagd
  • #prawo
  • #elektronika
  • #apple
  • #sklep
  • #allegro

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking