Miesiąc reklamacji i dalej gunwo zrobione :)
Kupiłem w Media Expert drona DJI Mini 3 na prezent, 3 tygodnie przed urodzinami w związku z tym, gdy już go dałem i okazało się, że jest zepsuty, nie było możliwości zwrotu (2 tyg od dnia zakupu). W dronie nie świecą się 2 z 4 diod od ładowania, ponadto gdy się nim wystartuje i powinien zawisnąć w bezruchu, to znosi go na prawo. Nawet w zamkniętym pomieszczeniu więc to nie kwestia wiatru.
23 grudnia został wysłany do Media Expert na gwarancję. Oni w ogółe nie ogarniają co do nich przychodzi bo 30 grudnia napisali maila, że kurier przyjdzie po sprzęt, mimo, że już wcześniej nadali kuriera i sprzęt został do nich dostarczony 24 grudnia.

Dron wrócił do mnie 16 stycznia w takim samym stanie jak go wysłałem, widać było, że nikt nawet pudełka nie otworzył, oczywiście ekspertyzy od serwisu również nie było, bo nawet nie otarł się o serwis. Już pomijając fakt, że cała procedura gwarancyjna powinna się zamknąć w 14 dni a tu przez ponad 20 dni przeleżał sobie gdzieś na zachrystii Media Expertu. Mimo, że z maila wysłanego do mnie 1.01.2025 wynika jasno, że dron jest w serwisie i czekają na ekspertyzę.

W dniu kiedy wrócił do mnie nadal zepsuty dron (16.01.2025), zgłosiłem to na infolini i poinformowano mnie, że faktycznie dron nie został wysłany do serwisu bo rzekomo mieli jakiś problem z kontaktem z serwisem XD Zapewniono mnie, że wymienią mi drona na nowego, jak tylko ten znowu zostanie wysłany do Media Expertu - w związku z tym zamówili kuriera na następny dzień tj. 17.01.2025.

Jak się okazało, nie zamówili kuriera co się okazało przy kolejnym telefonie na infolinie w dniu 20.01.2025. Kolejna bystra pani zapewniała, że zamówią kuriera na następny dzień tj. 21.01.2025. TAK JEST! ZGADŁEŚ/ZGADNĘŁAŚ!!! JAK TY TO ROBISZ!? Dokładnie tak, kurier znowu nie przyszedł no bo nie był zamówiony. Po kolejnym telefonie na infolinie stwierdzili, że zamówienie kuriera DPD ich przerasta więc wygenerują mi kod do paczkomatu, żeby tam nadać drona. Telefonowałem z rana i do końca dnia miałem otrzymać ten kod. Okazało się, że do wygenerowania kodu do paczkomatu potrzeba wszystkich pracowników Media Expertu + tego jednego, którego jeszcze nie zatrudnili dlatego to również ich przerosło i żadnego kodu nie dostałem. Dzisiaj zacząłem "proces reklamacyjny" od napisania tego wpisu, bo chvj mnie strzela i zaraz dzwonię na infolinie, aby znowu porozmawiać z kimś niegrzeszącym procesem myślowym. Pozdrawiam i odradzam ten g---o sklep, wiele rzeczy w życiu oddawałem na gwarancję i zawsze wszystko szło sprawnie. Niestety w Media Expercie nie podzielają praktyk z innych sklepów, i w temacie gwarancji mamy do czynienia z piękną patologią
Komentarze (199)
najlepsze
Od tego czasu sklepy TERG (avans, electro i mediaexpert to to samo) omijam szerokim łukiem.
@vince87: Pełna zgoda, że TERG to dziadostwo, ale gdzie kupować jak nigdzie nie kupować? MM to też proszenie się o kłopoty, Euro RTV/Ole Ole także napewno nie jednemu zaszło za skórę. To tak jak z operatorami sieci komórkowej - najgorszy jest Orange... ex aequo z Plus, T-Mobile i Play.
@marcingliwice: Wedle wykopków trzeba tworzyć samemu elektronikę. Od tranzystora po plastiki i śruby.
źródło: temp_file3856265339053327807
PobierzPoza tym jeżeli to taki problem z odbiorem sprzętu od Ciebie, to na pewno można go po prostu zostawić w najbliższym Media Expert i oni niech już to sami między sobą załatwiają... Jedynie prosić o to,
@tomilipin: dlaczego? Przecież te przepisy nadal są w KC.
Barbara ci panowie z....
1) za sprzet i w interencei placi sie karta (CHARGEBACK)
2) zawsze sie reklamuje z rekojmi jesli mozna (ewentualnie po 2 roku posiadania sprzetu mozan sie kusic na gwarancje).
3) Sklep nie odpowiada za gwanracje. Gwarancja to odpowiedzialnosc producenta. I mozna tam wypisac wszystko co producet chce. Dlatego rekojmia lepsza w 95% przypadkow.
4) Nadal problemy z reklamacja? CHargeback.
@Rudz1elec: A doradzasz, jakbyś się znał.
Nawet przy niezgodności towaru z umową 14 dni to termin na odniesienie się sprzedawcy do reklamacji, a sama wymiana/naprawa nie ma tęrminu innego niż 'niezwłocznie'