@volfff prędkość , odpowiednie warunki pogodowe ale wydaje mi sie że ten zakręt jest tak wyprofilowany że nawet przy niewielkich prędkościach wyrzuca cię na zewnątrz.
Fakt, że w wielu stanach przeglądy techniczne aut są opcjonalne nie pomaga. Jeździ tam tyle gruzów, że każdy narzekający na coroczny przegląd zmienia zdanie kiedy zobaczy jakimi cudami się poruszają w USA. Ja zacząłem doceniać te wymogi. Najgorszy gruz na naszych drogach nie ma podejścia do amerykańskich gruzów, tak, wliczam w to również napływowe gruzy.
Ogólnie to w Polsce ludzie też sobie średnio z tym radzą. Wg mnie to na prawku obowiązkowo powinna być jazda po zarętach na śliskiej nawierzchni na jakimś placu. Z kim nie rozmawiam to każdy w pierwszą zimę po prawku gdzieś się obrócił. Potem dzielimy ludzi co mieli szczęście i tych co mniej i uszkodzili auto.
@dad1111: True. Pamiętam swój pierwszy raz. Miałem malucha i wszedłem w lekko ośnieżony zakręt. Nieduża prędkość, ale wcisnąłem hamulec "na wszelki wypadek". I nagle poczułem, że maluch stwierdził, że teraz to tył auta jedzie do przodu ( ͡°͜ʖ͡°). Na szczęście droga pusta i skończyło sie na dwóch bączkach na środku jezdni. Teraz jak o tym myślę: lekkie autko, tylni napęd, brak zimówek i hamulec wciśnięty
Przednionapędowy automat z letnimi oponami co może pójść nie tak ??? zwłaszcza jak hamujesz w połowie zakretu a nie przed nim odbijająć kierownicą bo ogarniasz że coś za szybko chyba ... toż to proszenię się podsterowność do kwadratu. ( ͡º͜ʖ͡º)
Komentarze (16)
najlepsze
@Szaquak: W który by ci wjechali.
Najgorszy gruz na naszych drogach nie ma podejścia do amerykańskich gruzów, tak, wliczam w to również napływowe gruzy.
Na szczęście droga pusta i skończyło sie na dwóch bączkach na środku jezdni.
Teraz jak o tym myślę: lekkie autko, tylni napęd, brak zimówek i hamulec wciśnięty
zwłaszcza jak hamujesz w połowie zakretu a nie przed nim odbijająć kierownicą bo ogarniasz że coś za szybko chyba ... toż to proszenię się podsterowność do kwadratu. ( ͡º ͜ʖ͡º)