Witam wszystkich!
Od kilku lat pracuję nad swoją grą typu roguelite gdzie będziecie w stanie tworzyć swoje zaklęcia. Jest ona zainspirowana głównie przez Dead Cells, Wizard of Legend, Binding of Isaac, Hades oraz wiele innych popularnych gier tego typu jak np Risk of Rain, Enter the Gungeon, Neon Abyss, Noita, Skul: The Hero Slayer czy Astral Ascent.
Jeśli gra się podoba to zapraszam również do dodania jej do wishlisty (listy życzeń). Bardzo by mi to pomogło! Będzie mi również bardzo miło jeśli zagracie i zostawicie jakikolwiek feedback (negatywny jest zawsze najlepszy, abym wiedział co powinienem poprawić, na czym się skupić, itd).
Link do gry na Steamie - https://store.steampowered.com/app/1372660/An_Amazing_Wizard/
Na Steamie jest dostępne darmowe demo gry.
Chciałbym również ogłosić, że niedlugo (prawdopodobnie 8 marca) wystartuje Kickstarter gdzie 1 z dostępnych nagród będzie dostęp do wersji Alpha (czyli zawsze najnowszej istniejącej wersji), która zawiera zdecydowanie więcej contentu niż darmowe publiczne demo.
Komentarze (102)
najlepsze
Wygląda fajnie ale mam wrażenie że za dużo różnego rodzaju gówna lata po ekranie i zaciemnia obraz. Może nie rozumiem kontekstu i jest to tylko jakiś efekt towarzyszący np rozwijaniu postaci czy tworzeniu jakiegoś nowego czaru jeśli tak to ok. Ale mam nadzieję że te wielki orbitujące w koło gracza planety to nie jest coś z czym będziemy biegać cały czas jeśli
Gra wygląda na coś co się ciężko ogląda, a co dopiero w nią zagrać. Platformówka w połączeniu z roguelite nigdy do mnie nie przemawiała
Jeden fireball,
Jak coś od
- to byłby zbyt skomplikowany do zaimplementowania i zarazem trudny do wspólnego grania "ficzer".
Ale, jeślibyś zrobił coop'a jak w Timespinner (w stylu assist), gdzie dobierasz sobie duszka / wronę / smoka / sowę - nieśmiertelnego asystującego partnera z prymitywną inteligencją - którą w każdej chwili może przejąc drugi gracz i pomóc. Drugi gracz nie ma możliwości na prowadzenie postaci, jest
Słyszałem sporo opinii o tym, że Unreal jest dobry do 3D, a Godot to 2D, więc w przypadku zmiany silnika wybrałbym bardziej Godota(który podobno jest bardzo przyjemny i łatwy
Jak sobie Twój wydawca radzi z marketingiem? Bo strona Steam wygląda schludnie choć jest nasrane, a trailer też mogliby zrobić lepszy :P A to dość ważne rzeczy (sam pracuję w wydawnictwie i przy tłumaczeniach, jakbyś miał jakieś pytania to wal)