Miliony złotych na ołtarze, autobusy i influencerów. Wydatki CPK szokują
Równie ciekawie wyglądają wydatki czysto promocyjne. W ubiegłym roku za 250 tys. zł CPK zamówił kampanię promocyjną u pięciu influencerów[..]. Według naszych informacji beneficjentem był aktywny w mediach społecznościowych Jakub Wiech. CO ZA NIESPODZIANKA.
Vetinari z- #
- #
- 171
- Odpowiedz
Komentarze (171)
najlepsze
Coś w stylu, jak rozwalą np. 1 mld na "swoich" z budżetu, to spoko, bo to mało z całości budżetu? ;)
Tylko, Twoje pytanie jest nieprecyzyjne.
Pytasz o procent już poniesionych kosztów, czy całości kosztów która mają wynieść do 2030 (gdzie coś tam się mówi o 200 mld, musiałbyś użyć google, chociaż podobno np. lotnisko niedoszacowane itp.)
@Zeudos: serio? Serio uważasz że taki wielki projekt potrzebuje wsparcia marketingowego od czasopism religijnych?
@Zeudos: Decyzję za zasadnością tej inwestycji podjąłeś sam czy może tak ci się wydaje bo zostałeś zmanipulowany przez usłużne media i lobbystów. Odpowiedź sobie sam bo ja tej odpowiedzi nie potrzebuję. Ale tak uczciwie.
Takie tam z Onetu.
@Oomonatopeja:
A propos przepalania - w tym roku przepalimy 70 mld na inny rujnujący ten kraj pisowski pomysł - 800+. I mamy ZAPLANOWANĄ dziurę budżetową 160 mld PLN przy przychodach 680 mld...
Ale przynajmniej wstrzymamy rozbudowę infrastruktury i za 8 lat rynek lotniczy u nas przestanie się rozwijać. Ciekawe czy
@Oomonatopeja:
Mirek, nie wiem, co bierzesz, ale dla własnego zdrowia odstaw xD
Na tej samej zasadzie mogę napisać, że pewnie lubisz małych chłopców...
Szanghaj, Tokio, Singapur, Seul - z Azją generalnie. Tam jest obecnie rozwój i kapitał, cały świat tak robi.
Ruscy musieliby