@Krupier No i mamy rozwiązanie zagadki. Debil zaprojektował oznakowanie poziomie, a jeszcze większy debil nie zrobił z tego ronda turbinowe. Potwierdzone przez eksperta :)
@janekplaskacz Zrobilem se wczoraj scrrena i dzisiaj w robocie pokazalem kumplowi. Poprosilem zeby pokazal jak by jechal tego "wewnetrznego" pasa do "skretu w lewo". I stluczka :DDDD
Po dyskusji doszlismy do 2 wnioskow:
1-oznakowanie jest jaknajbardziej POPRAWNE. Dwa pasy do "lewoskretu". Ale w newralgicznym momencie nie skrecasz w lewo - jedziesz prosto (i wtedy zgodnie z zalozeniem przy wjezdzie - skrecasz w lewo). I te dwa pasy z pasow do skretu zmieniaja sie w pasy do jazdy na wprost. Jesli jeden (zewnetrzny przy wjezdzie) zmienia polozenie to rownolegly do niego tez musi. I dlatego ta gruba przerywana
No dokladnie. Dlatego przed kazdymi powinien byc szlaban. Skoro kierowcy nie rozumieja to trzeba zmienic infrastrukture. Przypominam ze to Twoje podejscie.
Ale czy światła lepiej separują ruch niż ich brak? Gdzie jest mniej wypadków z pieszymi: na przejściach regulowanych nie nieregulowanych? Bo twoje debilne podejście brzmi, że nie ma sensu nic zmieniać bo efekt nie będzie 100%. A moje podejście jest takie, że jeżeli coś poprawia bezpieczeństwo to to
Komentarze (66)
najlepsze
Mówiłem ci przestań bo naprawdę wypadasz na źle w tej kwestii. (╯︵╰,)
BTW, zgłoś nagrywającego za to, że przekroczył nieprzekraczalną linię
@Krupier: Ale powiedziales to projektantowi co nie?
Caly czas mowie to samo - skoro cos jest niezgodnego z prepisami to dlaczego tego nie
źródło: Screenshot_168
PobierzKomentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Po dyskusji doszlismy do 2 wnioskow:
1-oznakowanie jest jaknajbardziej POPRAWNE.
Dwa pasy do "lewoskretu". Ale w newralgicznym momencie nie skrecasz w lewo - jedziesz prosto (i wtedy zgodnie z zalozeniem przy wjezdzie - skrecasz w lewo). I te dwa pasy z pasow do skretu zmieniaja sie w pasy do jazdy na wprost. Jesli jeden (zewnetrzny przy wjezdzie) zmienia polozenie to rownolegly do niego tez musi. I dlatego ta gruba przerywana
Ale czy światła lepiej separują ruch niż ich brak? Gdzie jest mniej wypadków z pieszymi: na przejściach regulowanych nie nieregulowanych?
Bo twoje debilne podejście brzmi, że nie ma sensu nic zmieniać bo efekt nie będzie 100%. A moje podejście jest takie, że jeżeli coś poprawia bezpieczeństwo to to
Nie no,