Witam społeczność wykopu. W dniu 6 .01.2024r. dokonałem rezerwacji na booking.com. Została dokonana płatność za usługę. W dniu 29.01.2024r. otrzymałem e-maila o treści: Twoja rezerwacja została odwołana... Nie musisz podejmować dodatkowych działań...Jeśli należy Ci się zwrot, zostanie on przetworzony automatycznie i otrzymasz go w ciągu 7–12 dni. Zwrot nie dotarł na konto. Kontaktuje się z infolinią booking. Odwołanie zostało dokonane przez gościa. Korespondencja, ten sam scenariusz. Obiekt nie odpowiada na wiadomości, e-maile. Z konta na booking korzystam tylko ja. Próba zgłoszenia na Policji, niska szkodliwość, sprawa cywilna wchodzi w grę. Kwota to 757zł. Brak dostępu do logów, adresów IP, z których dokonano odwołania. Czy ktoś z obecnych spotkał się z podobną sytuacją? Portal o międzynarodowym zasięgu, brak słów.
Oszustwo na booking.com
Witam społeczność wykopu. W dniu 6 .01.2024r. dokonałem rezerwacji na booking.com. Została dokonana płatność za usługę. W dniu 29.01.2024r. otrzymałem e-maila o treści: Twoja rezerwacja została odwołana... Nie musisz podejmować dodatkowych działań...Jeśli należy Ci się zwrot, zos
tomator z- #
- #
- #
- 4
- Odpowiedz
Komentarze (4)
najlepsze
#!$%@?.