Cześć! Chciałbym ostrzec przed firmą HP i jej praktykami związanymi z postarzaniem produktów.
Chciałem skonfigurować drukarkę HP LaserJet Pro M1212nf na nowym laptopie. Ściągnąłem sterowniki z oficjalnej strony ( https://support.hp.com/pl-pl/drivers/hp-laserjet-pro-m1212nf.../3965848 " Pełne oprogramowanie i sterownik HP LaserJet " ), podłączyłem drukarkę i zacząłem instalację. Instalacja przebiegła prawidłowo (nie urwało mi prądu, nic się nie odłączyło itd.), drukarka pojawiła się na komputerze, ale z niewiadomych powodów zaczęła drukować puste kartki.
W panelu kontrolnym zaczęły świecić się kontrolki, co z początku nie przykuło mojej uwagi - jak się okazało po paru minutach, drukarka wpadła w bootloop "Initializing". Jak się okazało nie jestem jedyną osobą z takim problemem - niestety pomoc na forach ogranicza się do zalecenia "resetu" (przytrzymanie X i strzałki w prawo), co nic nie daje.
Zadzwoniłem więc do pomocy technicznej w nadziei, że jakieś tajemnicze rozwiązanie jednak istnieje. No cóż, nie istnieje. Pan się bardzo zdziwił, że drukarka do tej pory działała na Windowsie 10 i 11. W dodatku dowiedziałem się, że skoro drukarka jest po gwarancji, no to nara. Co z tego, że jest sprawna technicznie i działała normalnie do tej pory. Dostałem propozycję 20% rabatu na nową drukarkę HP (XD), z czego oczywiście nie skorzystałem. Pan z pomocy technicznej przyjął moje dane (jakby ktoś coś :)), ale nie miał możliwości stworzenia ticketu czy przekierowania sprawy wyżej.
Naprawdę jestem zażenowany całą tą sytuacją. Ten voucher to już wisienka na torcie XD No tak więc nie polecam firmy HP.
Komentarze (675)
najlepsze
Pomocy z ich strony zadnej. Nie interesuje
A firemki z dużym kapitałem upierd... produkty abyś kupił nowy lub te sam sprzęt zamiast naprawił.
To samo mam w TV samsunga. #!$%@?.... działał super do momentu ostatniej automatycznej aktualizacji w telewizorze. Teraz działa jak 20 letni strzęp na 1mb ramie. Tnie się przy odpalaniu, czasami jak za długo na jednym programie się siedzi
Na fali zadowolenia kupiłam trzecią z wifi. Co za szajs. Każde drukowanie to droga przez mękę. Odłącza się od sieci (UPC nie pomaga), system cały czas widzi brak papieru i bez restartu (kompa!) nic z tym
Kiedyś kupiłem zamiennik z allegro jak się można domyślić nieoryginalny, HP dał komunikat że zastosowano zły wkład a po tygodniu drukarka samobója zaczęła drukować tylko pół strony, wypluwała kartki wyskakiwał notoryczne komunikat błąd drukowania.
Obecnie mam laserową drukarkę innej firmy i działa ok
@Mknobek1: He he tyle to za regenerowany u prywaciarza o niewiadomej jakości. Kompletnie ich #!$%@?ło z cenami kartridży. W 2019 kupiłem tusz HP 703 na zapas o poj. 4ml i zapłaciłem 40zł z przesyłką. Jak za oryginał to dobra cena. Dzisiaj ten sam tusz oryginalny kosztuje ok. 135zł. Zużyję zapas tuszu, który mi pozostał i to jest koniec mojej przygody z HP.
@dict: przesadzasz. Nie każdy jest IT kucem co na komputerach zęby zjadł. Niektórzy po prostu chcą drukować i kupują, co akurat znaleźli. Trzeba po prostu ludzi edukować, że HP leci w kule.
@Karolkens:
W szczególności te modele kolorowych atramentówek, które bez któregoś z kolorowych tuszy nie pozwalają drukować w czerni.