Cześć! Chciałbym ostrzec przed firmą HP i jej praktykami związanymi z postarzaniem produktów.
Chciałem skonfigurować drukarkę HP LaserJet Pro M1212nf na nowym laptopie. Ściągnąłem sterowniki z oficjalnej strony ( https://support.hp.com/pl-pl/drivers/hp-laserjet-pro-m1212nf.../3965848 " Pełne oprogramowanie i sterownik HP LaserJet " ), podłączyłem drukarkę i zacząłem instalację. Instalacja przebiegła prawidłowo (nie urwało mi prądu, nic się nie odłączyło itd.), drukarka pojawiła się na komputerze, ale z niewiadomych powodów zaczęła drukować puste kartki.
W panelu kontrolnym zaczęły świecić się kontrolki, co z początku nie przykuło mojej uwagi - jak się okazało po paru minutach, drukarka wpadła w bootloop "Initializing". Jak się okazało nie jestem jedyną osobą z takim problemem - niestety pomoc na forach ogranicza się do zalecenia "resetu" (przytrzymanie X i strzałki w prawo), co nic nie daje.
Zadzwoniłem więc do pomocy technicznej w nadziei, że jakieś tajemnicze rozwiązanie jednak istnieje. No cóż, nie istnieje. Pan się bardzo zdziwił, że drukarka do tej pory działała na Windowsie 10 i 11. W dodatku dowiedziałem się, że skoro drukarka jest po gwarancji, no to nara. Co z tego, że jest sprawna technicznie i działała normalnie do tej pory. Dostałem propozycję 20% rabatu na nową drukarkę HP (XD), z czego oczywiście nie skorzystałem. Pan z pomocy technicznej przyjął moje dane (jakby ktoś coś :)), ale nie miał możliwości stworzenia ticketu czy przekierowania sprawy wyżej.
Naprawdę jestem zażenowany całą tą sytuacją. Ten voucher to już wisienka na torcie XD No tak więc nie polecam firmy HP.
Komentarze (665)
najlepsze
Mimo to coś mi tu nie gra. Czy możesz wydrukować jakiś raport z urządzenia? Czy wydruk bezpośrednio z drukarki bez podłączania komputera wychodzi prawidłowy?
https://www.theregister.com/2024/01/19/hps_ceo_spells_it_out/