Sporo ostatnio było wpisów z podejściem do klienta takich firm jak Philips, Biedronka czy OLX, dlatego i ja postawiłem dodać coś od siebie, ale tym razem z bardziej pozytywnym finałem.
29 grudnia zamówiłem w serwisie klockowo.pl klocki "PLAYMOBIL 70151 STATEK PIRACKI", od razu opłaciłem i czekam. Wybór tego sklepu był prosty: było dużo taniej niż w kolejnym sklepie gdzie był dostępny (empik), a opinie w necie były praktycznie same pozytywne (ponad 300 opinii w google i średnia 4.9). Jakiś czas później zadzwoniła pracowniczka z przeprosinami i informacją, że zestaw widnieje u nich jako dostępny, ale nie potrafią go odnaleźć w magazynie. Zaproponowała od razu 2 bliźniacze zestawy ze statkami, o wartości nieco wyższej niż ten zamówiony. Powiedziałem jednak, że nie ma problemu, poczekam najwyżej kilka dni (czas inwentaryzacji) i jak się nie znajdzie to najwyżej anulujemy zamówienie (zależało mi na silniczku który był w zestawie który wybrałem).
Po paru dniach otrzymałem wiadomość ze sklepu, że nie udało im się znaleźć ostatniej sztuki zamówionego zestawu, dlatego kwota zakupu zostanie zwrócona (i była dosłownie kilka minut po wysłaniu ich maila na moim koncie) a w gratisie wyślą zestaw Playmobil 9244. Jest to bardzo podobny wizualnie zestaw ze statkiem, którego wartość (głównie ze względu na to, że był wycofany dawno temu) to według ceneo 669 zł, a poskładane używki na OLX wyceniane są aktualnie na 300-400 zł.
Nie ukrywam, że byłem zszokowany hojnością, ale napisałem, że nie ma potrzeby wysyłania nic. Mimo tego, 2 dni później kurier wpadł z paczką z zestawem. Jak jestem na wykopie od 14 lat, tak nigdy nie otrzymałem takiej rekompensaty za brak towaru (a przerabiałem już to wiele razy m.in sklepami z RTV/AGD, gdy w przypadku braku towaru było zwykle podejście w stylu "nie mamy towaru... i co nam zrobisz?"). Jestem zaskoczony tym bardziej, że nie jest to jakaś wielka sieć a jeden sklepik.
Nie jest to reklama, nie znam nikogo ze sklepu, osobiście nigdy w tym nie byłem ani nikt mi za to nie płaci. Wydaje mi się jednak, że takie podejście jak najbardziej zasługuje na pochwałę, bo w dzisiejszych czasach takie coś jest rzadkością
Komentarze (97)
najlepsze
Kupiliśmy dziecku puzzle minecraft, niestety jeden puzel się gdzieś zgubił więc napisałem do firmy zapytanie czy jest jakaś szansa aby dostać ten jeden brakujący puzel/dokupić go. Dostałem odpowiedź, że jak najbardziej i wyślą mi go kurierem. Kilka dni później dostałem przesyłkę, a tam nie jeden a całe, takie same puzzle minecraft jakie kupiliśmy. Z jednej strony bardzo miło z ich strony,
// Edit: nawet znalazłem: https://wykop.pl/link/7155393/profile-na-wykopie-ktore-dodaja-hurtowo-tylko-jedna-strone
Co więcej normalne jest, że zadowolony klient wywala wykop na ten temat. Wszystko git, ale osoby, która na to wpadła raczej nie polecam na stanowisko związane z marketingiem.
Nawiązujesz trochę do przysłowia "tylko winny się tłumaczy", które jest bezsensowne. Zawsze jak dodam jakieś znalezisko to staram się odpowiadać.
Tutaj otwierałem z myślą o zrobieniu tego znaleziska, dlatego też zrobiłem od razu zdjęcie kartonu jak i zawartości.
Obrzydliwe, zakop.
Mnie niedawno zaskoczył zakup na allegro. Zamówiłem parę tubek różnych smarów, ale jednego za jakiegoś powodu akurat nie było. Pani zadzwoniła, przeprosiła i zapytała, czy nie będzie dla mnie problemem, jeżeli wyślą większe opakowanie. Nie chciałem, półkilogramowego pudełka nie zużyję do końca życia, ale i tak wysłali:)
@fonderal: Wiem, wiem. Jestem tu jednak trochę by wiedzieć, że wykopki wszędzie węszą spisek. Tym samym krzykaczom nie przeszkadza jednak wykopywanie wpisów sponsorowanych, clickbajtów i oczywistych fejków. Przyzwyczajony jestem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
xDDDDDDDDDDDDDDDDD