@PlonacaZyrafa: Co ty, USA jasno i kategorycznie ogłosiło że nie ma mowy by się podpisali pod tą listą ograniczającą produkcję/sprzedaż/używanie min przeciw piechotnych.
A to się nie da zrobić tak, by mina miała mechanizm, który automatycznie ją rozbraja po okresie 1-2 lat? To i tak bardzo dużo czasu jak na warunki wojenne - i IMHO rozwiązałoby "problem" przedstawiony w filmiku ;).
można ludziom wkręcać, że ich piwo jest najlepsze, że woda prosto z Tatr, że proszek wybieli białą koszulę, etc. inne kłamstwa. Ale za prawdę ( z tej reklamy ze Szwecji) jest zakaz emitowania...
do cholery, takie mają być reklamy z przekazem społecznym. mają szokować, zmuszać do myślenia. uważam, że reklama jest bardzo dobra. zachowanie aktorów jest realistyczne, a nie pokazano żadnych wnętrzności czy innych przekraczających granicę dobrego smaku rzeczy.
Komentarze (130)
najlepsze
Przepraszam, ale reklama* jest stara jak świat a doza czarnego humoru w komentarzach nie pozwoliła mi pozostać obojętnym.
*kolejny sposób na wyciąganie kasy z budżetu, przecież min nie kupują ludzie w markecie by se wsadzić w ogródku, tylko państwa, z reguły totalitarne.
W epoce błyskawicznych wojen i tak szansa na to, że pole minowe przyda się po tych 2 miesiącach jest praktycznie zerowa.
W każdym bądź razie przypomniała mi się zakazana reklama w Szwecji
http://www.wykop.pl/link/469441/szwecja-zakazana-reklamowka-wyborcza/
można ludziom wkręcać, że ich piwo jest najlepsze, że woda prosto z Tatr, że proszek wybieli białą koszulę, etc. inne kłamstwa. Ale za prawdę ( z tej reklamy ze Szwecji) jest zakaz emitowania...
Tamtejsi młodzi najchętniej uśpili by starszych szwedów by odebrać im pracę,
i wpuścili absolutnie każdego do kraju.
Co ma wspólnego szary amerykański czy polski człowieczek w kwestii zaminowywania pól ?
Jestem przeciwko minom - ale nie wierzę by moje zdanie miało jakikolwiek wpływ na decyzje terrorystów czy ludzi prowadzących bezsensowne wojny.
Te reklamy powinni być skierowane do ludzi, którzy takie miny rozstawiają - pytanie brzmi, kim są i czy posłuchają ?
"Co ma wspólnego szary amerykański czy polski człowieczek w kwestii zaminowywania pól ?"
Mają pieniądze, za które można rozminowywać ziemie. Reklamy do ludzi, którzy je zaminowali ileś lat temu, raczej nie byłyby bardzo skuteczne.