Turyści zemścili się za odmowę odwołania noclegu. Zużyli 120 tysięcy litrów wody

Gdy właściciel wynajętej willi w Seulu odmówił parze chińskich turystów możliwości odwołania ich rezerwacji i zwrotu pieniędzy, ci postanowili się zemścić. Na 25 dni zostawili apartamencie włączone wszystkie światła, odkręcone krany oraz włączoną kuchenkę gazową.

- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 152
Komentarze (152)
najlepsze
Jedni i drudzy postąpili zgodnie z umową.
Cóż... w takim razie oni mieli pełne prawo do pełnego wykorzystania lokalu, np. poprzez lanie wody przez cały okres rezerwacji.
Oczywiście, że jeśli chcieli zrezygnować z wynajmu dzień przed to chyba ich pogrzało.
Ale jeśli było sporo więcej czasu to moim zdaniem można iść na rękę klientowi.
@kuzniar60: Ty to chyba nigdy z Januszami Biznesu nie miałeś do czynienia.
Rok temu na majówkę zamówiłem 8 pokoi w Poznaniu dla mnie i moich znajomych. Niestety jeden z nich się wykruszył. Miałem pusty, opłacony pokój, ale nie próbowaliśmy prosić o zwrot bo
Branża hotelowa (czy tez turystyczna) to często nie biznes całoroczny a z okienkiem czasowym w którym zarabiasz na całą pozostała część roku zatem strata czasu jest tu realną strata w utrzymaniu.