Zaden wykopek i tak by nie kupil "bo bite". Jak jest dobrze zrobione to jakie to ma zbaczenie? A dobra robote łatwo poznac. Jedyny minus to podczas drugiego dzwonu elementy krore byly naprawiane maja mniejsza wytrzymałośc. Moj starszy kupił honde po stłuczce, tyle lat na jezdzi, auto smiga dobrze, zadna rdza nie wychidzi, nawet z miejsc gdzie byla naprawiana.
Jak jest dobrze zrobione to jakie to ma zbaczenie?
@xpear: a takie, ze taka naprostowana rama juz nie ma tych samych wlasciwosci pracy co fabrycznie nowa, moze dochodzic do odksztalcen podczas normalnego uzytkowania, nie mowiac juz co by sie moglo stac w przypadku kolizji i uderzenia w to samo miejsce. Strefy zgniotu juz nie beda pracowac tak jak je zaprojektowano.
@bluehead w przypadku tego auta tragedii nie było. Lekko rozciągnął podłużnice i wyprostował fartuch. Reszta to naprawa odkręć przykręć, przy wymianie rozrzadu w audi 3.0 należy wykonać te same czyli zdemontowac przód.
Komentarze (5)
najlepsze
@xpear: a takie, ze taka naprostowana rama juz nie ma tych samych wlasciwosci pracy co fabrycznie nowa, moze dochodzic do odksztalcen podczas normalnego uzytkowania, nie mowiac juz co by sie moglo stac w przypadku kolizji i uderzenia w to samo miejsce. Strefy zgniotu juz nie beda pracowac tak jak je zaprojektowano.
Ale skill jest, 9 godzin i jak nowe.