Poczta Polska wysyła powiadomienia odnośnie odbioru już odebranej paczki.
Zamówiłem z Ali, paczka odebrana, wszystko okey.
Zmieniony status że odebrane.
Jakie było moje zdziwienie, kiedy dostałem emaila z informacją o konieczności odbioru paczki - sprawdzam po numerze, tak, tej już odebranej.
Dlaczego z inPostu nigdy nie miałem takiej akcji, a tutaj burdel?
Ktoś zamawia kilka paczek, pójdzie na pocztę bo pomyśli że to druga, będzie stał pół godziny albo nawet godzinę w kolejce i kto zwróci pieniądze za zmarnowany czas (w tym czasie mogłem robić coś innego, np. zarabiać pieniądze).
XXI wiek, 2022 rok a nadal nie można ogarnąć działającego systemu :/
Dodam, że w aplikacji Envelo wszystko jest jak powinno.
Dlaczego zatem na stronie internetowej pocztex.pl (tracking) są błędy?
Używają dwóch różnych baz danych?
Komentarze (5)
najlepsze