Startup "wybiela" Hindusów na infoliniach zmieniając im głos
Startup Sanas pozyskał ponad 130 milionów dolarów na to, by pracownicy centrów obsługi klienta mogli być myleni z białymi Amerykanami oraz Europejczykami.
Koller z- #
- #
- #
- #
- #
- 138
- Odpowiedz
Startup Sanas pozyskał ponad 130 milionów dolarów na to, by pracownicy centrów obsługi klienta mogli być myleni z białymi Amerykanami oraz Europejczykami.
Koller z
Komentarze (138)
najlepsze
@piwomir-winoslaw: Różowo nie jest...
https://youtu.be/NS8KDVvMmIg
Kto pracowal z Indusami i musial z nimi gadac po angielsku, ten wie co mowie.
¯\_(ツ)_/¯
„Use english please”
…więc jest coś w tym, co piszesz.
Znowu popłakałem się ze śmiechu (ʘ‿ʘ) "Am I joke to you white devil?" leżę i kwiczę :D
Trochę to źle o nich świadczy.
Wiadomo powinno być śpiewne helloooł, łan hambergeeer pliiss