@pilot1123 nie ma znaczenia ile wyjedzie z fabryki. Liczy się ile dojedzie do klienta. Ich jakość musi być dużo gorsza od poprzednich przez brak części. Jeżeli 1 na 10 będzie się nadawał do pracy to będzie ciekawie. Klienci zapłacą za propagandę
@woawoa: maja i dodatkowo dwumase, EGR, turbo ze zmienna geometria a takze to hybryda plug-in z pelnym odzyskiem energii z hamowania i najnowsza szyne common rail tak by spelniac wysrubowane normy rosyjskie ratujace niedzwiedzie polarne i foczki na Syberii.
Powiem tak kumpla szwagier miał kiedyś takiego i jeździł nim po budowach kumpel miał w firmie Steyera 91 (chyba) I więcej roboty było zawsze przy Steyerze. Kamaz (nie pamiętam czy ten czy jakiś inny) miał za to upierdliwe mocowanie opon na felach takimi pierścieniami o one czasem jak wystrzeliły to człowieka przez pół potrafiły przeciąć niejednego to zabiło niekoniecznie w tak dramatyczny sposób. Kamaz za to rdzewiał. No ale tak się tymi
@PastaZeSzczypiorku: przecież te v8 to liche, ile to ma 240czy 270 koni, Byle steyr miał 340/360. Do tego awaryjność i toporność kamaza to dramat. Pierwsze lepsze zachodnie auto sprzed 30 lat jest lepsze niż ta padaczka
Komentarze (10)
najlepsze
I więcej roboty było zawsze przy Steyerze. Kamaz (nie pamiętam czy ten czy jakiś inny) miał za to upierdliwe mocowanie opon na felach takimi pierścieniami o one czasem jak wystrzeliły to człowieka przez pół potrafiły przeciąć niejednego to zabiło niekoniecznie w tak dramatyczny sposób.
Kamaz za to rdzewiał. No ale tak się tymi