Duży spadek zainteresowania telewizją kablową
Serwisy streamingowe najbardziej uderzają w operatorów kablowych. Z prognozy Urzędu Komunikacji Elektronicznej wynika, że do 2025 roku udział telewizji kablowej w rynku płatnej telewizji ma spaść do 27 proc. To 9 punktów procentowych mniej niż w 2021 roku.
Wirtualnemedia_pl z- #
- #
- #
- 18
Komentarze (18)
najlepsze
Reklamy to najlepsze, co sie przydarzyło w telewizji. Dzięki nim przestałem ją oglądac lata temu - zająłem się sportem, podróżowaniem i spędzaniem czasu z rodziną.
Serwisy stereamingowe w zupełności wystarczają, chociaż i tu coraz rzadziej zaglądam. Szkoda życia na gapienie się w ekran (wszystko z umiarem).
Polecam.
Jaka widownia takie programy, lub celowe obniżanie poziomu widowni :)
zrezygnujcie z gotowych pakietów umożliwiając wybieranie stacji telewizyjnej
kupujcie prawa do stacji, którymi jest zainteresowanie
współpracujcie z serwisami VOD, kinami, teatrami, oferując wartościowe materiały