@Argiope: Zawsze jak ktoś głośno slucha muzyki na ulicy, to leci jakieś gówno xd Ale to pewnie chodzi o to, że to muzyka dla idiotów, a ci nie mają problemu z odwalaniem takiej maniany i przeszkadzaniem innym.
@BMcM_2: Robiliśmy parę lat temu Plácido Domingo w Tatrze Wielkim w Łodzi, wymóg był od nich na tez chyba 120 mic na scenie. Toya ściągała je specjalnie z Australii. Nie pamiętam szczegółów, ale szef nagłośnienia to jakiś niesamowity koleś. Zachwycony był reakcją publiki przed teatrem, że tyle ludzi przyszło posłuchać muzyki poważnej. I stwierdził że na zewnątrz lepiej słychać niż w środku. Na zewnątrz wisiało tyle Mayera że stadion by można
Miałem szczęście być na, jedynym do tej pory, jego koncercie w Polsce w maju 2014 r.
Artysta, niestety, mało znany u nas. Trafiłem na niego przypadkiem i wypełnił mi braki między Jean Michel Jarrem i Vangelisem - Yanni pochodzi z Grecji.
Mieliśmy bilety na balkon, ale powiedziano nam że góra jest zamknięta i skierowano na dół. Przed rozpoczęciem okazało się dlaczego - Sala Kongresowa nie była nawet wypełniona w 1/3. Na zdjęciu
@tombeczka: Raczej kilka, bo nie podpina się każdego z osobna do mikrofonu, tylko rozmieszcza w różnych miejscach w auli, żeby łapać nie tylko same instrumenty wyizolowane, ale także wpływ pomieszczenia i interakcje między instrumentami. Tu już zależy gdzie nagrywane i czy coś dokładasz od siebie, bo aule często mają swoje mikrofony już zamontowane na stałe. Z reguły to jest od kilku do około 30. na całą orkiestrę (ale raczej przy pełnym
@tombeczka: Można do tego podejść na kilka sposobów od 2 do 20. Jeśli nagrywa to jakaś poważniejsza telewizja to będą cisnąć na mikrofony instrumentalne u odsłuchy douszne bo wtedy im nic w kadr nie wchodzi. Tylko mikrofony do instrumentów są specjalistyczne i jeśli mają być dobre to bardzo drogie. Zmiksowanie tego z 20 "śladów" to ciężka robota. Dlatego w innej sytuacji 4-6 z sufitu albo rampy.
@popmart: panie mamy 2022. W standardowej wersji yt oferuje szybkość transmisji bitów 256 kb/s w formacie AAC W wersji Premium maksymalna jakość to - podobnie jak w Spotify - 320 kb/s. Wyższy abonament daje jednak dostęp do bezstratnej jakości CD 16bit, 44.1kHz w formacie FLAC. Do tego odsłuch przez interfejs audio -> przyzwoite słuchawki/dobre głośniki stereo i nie usłyszysz żadnej różnicy przy wyższym próbkowaniu. Do tego dodajmy to, że muzyka w
@popmart: czyli to twoim zdaniem to wina youtube, że ludzie odtwarzają muzykę na słabym sprzęcie. Swoją drogą dzisiejsze telefony, czy mikrofony mają wbudowane wyjścia i hardware o bardzo dobrych parametrach. Po prostu próbujesz na siłę wykorzystywać argument, który modny był 15 lat temu i nie potrafisz przyznać się do błędu.
Komentarze (100)
najlepsze
Szkoda ze takie perełki pojawiają się 2 razy w tygodniu miedzy chłamem i wojna.
(ʘ‿ʘ)
@jedzbudynie: więcej niż 124 i mniej niż 126 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Przyklad:
https://www.zylia.co/
Polska firma
Komentarz usunięty przez moderatora
Polecam
Artysta, niestety, mało znany u nas. Trafiłem na niego przypadkiem i wypełnił mi braki między Jean Michel Jarrem i Vangelisem - Yanni pochodzi z Grecji.
Mieliśmy bilety na balkon, ale powiedziano nam że góra jest zamknięta i skierowano na dół. Przed rozpoczęciem okazało się dlaczego - Sala Kongresowa nie była nawet wypełniona w 1/3. Na zdjęciu
W wersji Premium maksymalna jakość to - podobnie jak w Spotify - 320 kb/s. Wyższy abonament daje jednak dostęp do bezstratnej jakości CD 16bit, 44.1kHz w formacie FLAC.
Do tego odsłuch przez interfejs audio -> przyzwoite słuchawki/dobre głośniki stereo i nie usłyszysz żadnej różnicy przy wyższym próbkowaniu.
Do tego dodajmy to, że muzyka w
Swoją drogą dzisiejsze telefony, czy mikrofony mają wbudowane wyjścia i hardware o bardzo dobrych parametrach. Po prostu próbujesz na siłę wykorzystywać argument, który modny był 15 lat temu i nie potrafisz przyznać się do błędu.