@DEATH_INTJ: No dokładnie, najpierw pykałem w softwarowego Q1, potem w glQuake na Voodoo1 i paru kolejnych 3dfxach ( ͡°͜ʖ͡°) dziś wersja Q1 DarkPlaces na 1050Ti :-)
no ja grałem jak #!$%@?, ale tu na filmie to coś mały FOV i standardowe tekstury. Nigdy nie grałem w turnieju, takie wymagania są? Bo kto tam bardziej pro grał, to na pendrive do kafejki swojego q3 przynosił. I każdy miał uproszczone texturepacki dla FPS i widoczności.
@bbr555 tak, wtedy to niski sens jak się walczyło o to, żeby zamiast 20 mieć 30 fps. Dzisiaj nikt nie będzie sobie tego robił żeby z 200 mieć 300, chyba że ja monitor 244Hz. No a widoczność modeli to też inna kwestia, może też takie są reguły turnieju? Poza tym to gra sieciowa i pewnie nie da się podmieniać zasobów
Komentarze (17)
najlepsze
@dktr: Ewidentnie Quake Champions nie jest wymagający. Przypomina troche UT.
no no,
Ale matka była że tak powiem, nie pocieszona xD ;)