Tak grafika będzie jak tysiąc grafików będzie siedziało nad jedną grą dziesięć lat. Do tego trzeba lepszej kompresji, by gra nie ważyła kilka terabajtów. Do tego trzeba dołożyć fizykę. Do tego trzeba ludzi z pasją, którzy nie stawiają na cięcia w projekcie. Bo wiedzie, że dużym firmom nie zależy żebyście sobie fajnie pograli, tylko zależy przede wszystkim na hajsie. Teraz jesteśmy na poziomie Cyberpunka. Niby ładna grafika, ale fizyka nie istnieje i
Ja chcę grać w gry, nie w rzeczywistość. Grafika gry to jej klimat. Ostatnio grałem w Quake 1 po tym delikatnym remasterze i grafika była po prostu prześliczna.
A ja dalej gram w gry z lat 90 i jakoś taka grafa jak w tym wykopalisku w ogóle nie ma dla mnie klimatu. Liczy się miodność a resztę dorobi wyobraźnia.
@uciekinier_z_czarnolisto: ja mażę o prawdziwym symulatorze genetycznym, ale takim dosłownie gdzie komórka dosłownie koduje białka, a nie algorytm kształtuje cechy, może za 20 lat coś takiego powstanie.
Fajne. Ale to jest w większości ze skanów 3d złożona jest ta scena. Praktycznie podobne enviro już można było mieć w P.T. Silent hill. Tylko z gorszymi teksturami. Realizm szybko się nudzi. Tak samo gracze szybko się zniechęcą jeżeli będą widzieć te same assety w różnych grach bo są w paczce od unreal'a. Więc prędzej zwrócą uwagę na proste i unikalne gierki. No chyba że będzie na jakąś realistyczną potężny marketing typu
Komentarze (238)
najlepsze
Nie będzie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Liczy się miodność a resztę dorobi wyobraźnia.