Europejski regulator cofnął certyfikaty wszystkim rosyjskim liniom lotniczym.
![Europejski regulator cofnął certyfikaty wszystkim rosyjskim liniom lotniczym.](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_1647348355q5dzmGWsOvRWWiwQurSH8M,w300h194.jpg)
EASA podjęła decyzję o zawieszeniu wszystkich wydanych przez nią certyfikatów, w tym certyfikatów na produkty, części zamienne i urządzenia, a także certyfikatów dla ośrodków szkoleniowych i symulatorów lotu.
![RFpNeFeFiFcL](https://wykop.pl/cdn/c3397992/RFpNeFeFiFcL_erETSblL6v,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 25
- Odpowiedz
Komentarze (25)
najlepsze
„EASA podjęła decyzję o zawieszeniu wszystkich wydanych przez nią certyfikatów, w tym certyfikatów na produkty, części zamienne i urządzenia, a także certyfikatów dla ośrodków szkoleniowych i symulatorów lotu, jeśli posiadacz certyfikatu znajduje się lub przebywa w Rosji lub w inny sposób podlega sankcjom, ” oświadczenie brzmi. wiadomość.
Takie rosyjskie linie lotnicze jak Aeroflot, Gazprom-Avia, S7, Volga-Dnepr, Ural Airlines, Russia, Nord Wind, Utair, Pobeda, Red Wings, IFly, Yakutia, Yamal, Alrosa stracą swoje certyfikaty.
Na
źródło: comment_1647349619z7iFG9e3jB53KUnGz1ligc.jpg
PobierzCzy taki powiedzmy SU-30 zawiera jakieś części/technologie/elektroniczne układy na które są wydawane europejskie certyfikaty czy mają tylko swoje własne od A do Z?
Ekspertów z gimnazjum i licealistów uprzejmie proszę o wstrzymanie się na razie od głosu.
#kiciochpyta #pytaniedoeksperta
Co do meritum - oczywiście, sama np. elektronika. Rosjanie niewiele produkują sami, półprzewodniki (nie materiał, a gotowe komponenty) są sprowadzane z Azji albo Ameryki Płd, jak się na nich wypnie dokumentnie np. TSMC to będą w tyłku