Stary elektryk i zima w Polsce? Tylko 2 kilometry zasięgu
![Stary elektryk i zima w Polsce? Tylko 2 kilometry zasięgu](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_16430956555vxu68HB929QriO0qMcbao,w300h194.jpg)
Jeden z mieszkańców Wrocławia ma problem ze swoim elektrycznym Nissanem. Przy temperaturze -10°C jego Leaf z 2011 roku jest w stanie przejechać tylko 2 kilometry! Polska zima kontra stara bateria w Nissanie LEAF: w efekcie do przejechania zostały... 2 kilometry
![hopex](https://wykop.pl/cdn/c3397992/hopex_Q0Owxf0Zgd,q52.jpg)
- #
- #
- 283
Komentarze (283)
najlepsze
10 lat temu jeździły we Francji i Hiszpanii i tam uszkodziły baterie wysokimi temperaturami.
Janusz je kupił i sprzedał drugiemu Januszowi w Polsce w okazyjnej cenie.
Teraz jest płacz, że ma 2 km zasięgu.
Konkludując: kupił najtańszy model jaki znalazł, z takim podejściem (próby jak najtańszej regeneracji baterii) egzemplarz pewnie też najtańszy jaki był. Ze stanów.
11 letni miejski samochód z przebiegiem 118 tysięcy. W sumie to były początki elektrycznych pojazdów.
I teraz tak - 118 tysięcy kilometrów przy katalogowym zasięgu 170km to jest co najmniej 700 ładowań 0-100. W praktyce znacznie więcej cykli.
Ja to jestem zdziwiony że on w ogóle w
Btw. kupiłeś jakiegoś kloca i przepłaciłeś, a teraz możesz jeździć 2km w imię niskiego śladu węglowego? xD Tzn ślad węglowy i tak zostawiasz, bo elektrownie są na węgiel.
? Chyba ogniwa elektryczne lub baterie.
Nie będą. Już teraz tworzone są centra recyclingu. Wiesz dlaczego? Bo taniej uzyskać te metale ze zużytej baterii niż je wykopywać.
Spytaj Norwegów. Tam sprzedaż elektryków jest największa.
To tyle jeśli chodzi o ekologię. Gdyby ktoś miał wątpliwości to chodzi o ekonomię, a konkretnie o nabijanie kieszeni koncernom. I argument, że przecież STARY DIZEL też może nie odpalić, jakoś mnie nie
Chyba reno miało (może nadal ma) dzierżawę baterii, czy dzierżawa ta przewidywała jej wymianę po gwarancji nie wiem, ale to już blisko do wizji pana _Szfaba_.