"Mamusiu, wróć do nas szybko!" Kontrowersyjny spot promujący szczepienia
Czy taka gra na emocjach jest właściwym sposobem na promocję akcji szczepień? W spocie kampanii społecznej Wojewody Małopolskiego słychać rozpacz małego dziecka przerażonego pobytem matki w szpitalu oraz pisk kardiomonitora sugerujący śmierć.
orle z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 194
Komentarze (194)
najlepsze
https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nieetyczne-reklamy-cropptown-i-firmy-wyeth
Komentarz usunięty przez moderatora
Także dalej, dalej, co będzie następne? ( ͡° ͜ʖ ͡°)nie sądziłem, że przez 2 lata zapewnią mi tak dobrą dawkę humoru, Bareja by się sam uśmiał ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Mamo, gdzie jesteś? No gdzie? Ja wiem, że w szpitalu. A tak strasznie bym chciał złożyć ci życzenia i podzielić się z tobą opłatkiem.
(w tle niemowlęce łkanie)
Wiesz, przy wigilijnym stole mamy teraz dwa wolne miejsca. Mamusiu, wróć do nas szybko!
(w tle pisk kardiomonitora)
Covid-wirus nikogo nie kocha. Zaszczep się!
https://www.gov.pl/web/wsse-krakow/jestes-wazny-jestes-potrzebny-zaszczep-sie---akcja-promocyjna-wojewody-malopolskiego
Posłuchaj spotu radiowego
Zobacz spot telewizyjny
Ostatnio stwierdzili też, że omikron nie oszczędza dzieci.
Tutaj nie chodzi o walkę ze szczepieniami, tylko walkę z kłamstwem. Jak ludzie mają nie podejrzewać ich o czerpanie korzyści finansowych? No jak?