Co za bzdety. Wiekszosc z tych modeli nie ma nic wspolnego z poprzednikami poza nazwa, niektore sa produkowane z przerwami, pomimo pokazanej ciaglosci np. Land Rover (co ne jest modelem , tylko marka), a niektore sa produkowane do dzis pomimo pokazania konca produkcji, (np. Mini)
Również ciekawy przypadek, który niestety nie jest dołączony do listy, ale zadowoli wszelkich miłośników naprawdę powolnej ewolucji. Oczywiście chodzi o ładę. ( ͡~ ͜ʖ͡°)
Przecież to jakieś bzdury są. Tu chyba chodzi tylko o nazwę równie dobrze można powiedzieć że Mitsubishi eclipse jest produkowane do tej pory ale porównajcie eklipsa z przed 25 lat a tego teraz... A na przykład nie ma nic o UAZ który tłuką do tej pory czy Niva które tłuką od ciula czasu.
A na przykład nie ma nic o UAZ który tłuką do tej pory
@terenn: To nie za dobry przykład. Hunter różni się zasadniczo nie tylko od 469 ale także od 31519. To już nie jest ten sam samochód - skrzynia i reduktor są koreańskie, przedni most jest na resorach śrubowych, z przodu tarcze zamiast bębnów, silnik na wtrysku. Tylko gnije tak samo, jak poprzednicy :D
Taka se ta grafika, Ford Transit, bawara piątka czy Mercedes e klasa pewnie powinny się tam znaleźć, VW Beetle niby ma podane lata 1938-2003, ale przy końcu produkcji jest New Beetle, co jest bez sensu, bo skoro liczymy kolejne generacje - co sugeruje obrazek - to Beetle powinien mieć 1938-2019.
Jakieś ruskie Łady Nivy czy Rivy też by się pewnie załapały skoro na liście są karty okresem produkcji liczącym 30-33 lata.
@genocidegeneral: New Beatle był produkowany od 1997 do 2010. Klasyczny garbus był tłuczony do 2003 w Meksyku. To akurat nic nowego, VW T2 też produkowali absurdalnie długo, w Brazylii. Chyba do 2013.
Zastanawiał mnie kiedyś temat samochodów osobowych, cywilnych wyprodukowanych w największej liczbie sztuk, ale właśnie z uwzględnieniem wyraźnego podziału na generację, a nie że Golf, albo Corolla liczona jako całość, bo to bez sensu i za cholerę takiego zestawienie nie znalazł nigdzie. Może źle szukałem. Wiadomo, że Garbus, Mini i tam parę podobnych pionierów samochodów dla mas (wiem, że one też były stale udoskonalane w trakcie produkcji, ale no jednak nie na tej
Komentarze (47)
najlepsze
Trochę rozczarowanie - bo np. taka Astra H nie ma wiele wspólnego z Astrą K poza nazwą, z innymi autami jest podobnie
Jak chodzi o poszczególne modele od siebie wrzucę Saaba 9-5 pierwszej generacji, produkowanego przez bite 12 lat między 1997 a 2009 rokiem.
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
@terenn:
To nie za dobry przykład. Hunter różni się zasadniczo nie tylko od 469 ale także od 31519. To już nie jest ten sam samochód - skrzynia i reduktor są koreańskie, przedni most jest na resorach śrubowych, z przodu tarcze zamiast bębnów, silnik na wtrysku. Tylko gnije tak samo, jak poprzednicy :D
Jakieś ruskie Łady Nivy czy Rivy też by się pewnie załapały skoro na liście są karty okresem produkcji liczącym 30-33 lata.
To akurat nic nowego, VW T2 też produkowali absurdalnie długo, w Brazylii. Chyba do 2013.
https://en.wikipedia.org/wiki/Morgan_4/4
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Co w tym jest błędem? Oryginalnego garbusa tłukli 1938 - 2003, pierwsze mini 1959-2000.
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
@ucho_miodne: Czego to się spodziewać jak Ruskie i Niemcy wymordowały elity, a ZSRR dokręciło potem śrubę?