Reklamy państwowych spółek. Miliony dla TVP i Polsatu, dla TVN niemal nic
Od stycznia do września największe spółki Skarbu Państwa przeznaczyły na reklamy w kanałach Telewizji Polskiej i Polsatu odpowiednio 180,3 mln zł i 196,3 mln zł. W tym samym czasie na kanałach stacji TVN wydały 252 tys. zł.
Szewczenko z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 103
- Odpowiedz
Komentarze (103)
najlepsze
@dr3vil: No właśnie - czyli jeżeli w danej stacji masz negatywną narrację wobec własnej firmy, plują na Ciebie to wstawiasz tam swoją reklamę za kupę kasy? Po co? Aby spalić tę kasę? Bez sensu.
Komentarz usunięty przez moderatora
@dr3vil: No to się tym kierują - jeżeli dana stacja mówi o określonej firmie w swoich programach źle (robiąc tej firmie antyreklamę) to po co wstawiać tam swoje reklamy za kupę kasy? Zdecydowanie większe ROI będzie jak wstawi się reklamy do przychylnych mediów. I to właśnie robią te firmy.
Jak do tego doszło, nie wiem?
Komentarz usunięty przez moderatora