"postanowiłem do firmy napisać prosząc o poradę, gdzie można kupić dany odbiornik. Po podaniu numeru seryjnego mojej myszy, numeru modelu poprosiłem o wszelakie informacje", po czym nie dostał żadnej informacji, czyli nie korespondował z firmą Logitech. Skąd w takim wypadku firma Logitech miała dane adresowe autora?
Czy mail do logitecha brzmiał: "Dzień Dobry, mieszkam pod adresem XXX, zgubiłem nadajnik od myszki. Gdzie mogę kupić
A ja się cieszyłem po napisaniu "jak logitech traktuje klienta" - okazało się że kurier dał dupy i po jednej nieudanej próbie dostarczenie przesyłki, odesłali ją do holandii :(((((
Nie będę nadwyrężać dobroci firmy logitech i zamiast prosić ich o ponowne wysłanie, kupiłem odbiornik na allegro...
W takim razie dla Logitecha walentynkowy buziaczek :* :D. Sam mam od nich głośniki 2+1 i dobrze mi służą juz od prawie 3lat. Jeśli je na coś wymienię to na pewno na tę samą markę :)
A ja dzisiaj odebrałem kurierem mojego nowego szczura Razer Orochi na Bluetooth i wyeliminowałem wszelkie nadajniki, mysz jest ok, ale za tą cenę spodziewałem się jakiejś kosmicznej technologii a to plastik i pcb ;) no nic marketing to marketing...
@dwiesciedziewiecdziesiatpiec: Wiesz, miała być z kryptonitu (taka była oryginalna koncepcja), ale podobno jakiś użytkownik źle się czuł po jej używaniu to zmienili materiał na plastik i pcb... Ale ślizgacze podobno są z unobtainium.
Kurczę, też pisałem do nich po tamtym wykopie, bo mysz (z takim samym nanoodbiornikiem) padła po miesiącu (a dokładniej to właśnie nanoodbiornik) i skierowano mnie do serwisu FixIt co nie bardzo się opłaca przy sprzęcie za 50 zł.
Potwierdzam, że to prawda. W zeszłym roku miałem identyczną sytuację, również napisałem do Logitecha, lecz niestety nie mieli na stanie odbiorników. I w sumie zapomniałem o całej sprawie, aż do teraz. Zachęcony opisem użytkownika, ponownie wysłałem prośbę i dostałem informacje, że odbiornik wysłano kurierem i powinien dotrzeć w ciągu 5 dni (z Holandii). Przesyłka jest już opłacona, więc wystarczy tylko czekać.
Powiem szczerze, że z takim podejściem będą mieli we mnie stałego
Eh, od lat mam sentyment do tej firmy, a ostanie wykopy tylko potwierdzają mój dobry wybór :). MX500, X-530, Logitech Internet 350 - służą mi od lat (licząc w sumie to przepracowały u mnie około 20 lat :)) i nie zamierzam wymieniać niczego z wymienionych. W najgorszym wypadku, jeśli cokolwiek ulegnie nieodwracalnej awarii, to wymienię na ekwiwalent tej samej firmy :). Viva la Logitech! ;)
@PanDzikus: już widzę jak sklepy kupują od producenta za bezcen, a potem sprzedają z x100 zyskiem dla siebie. Zyskuje tylko sklep(sprzedawca), a firma i klienci tracą - nie przejdzie takie coś niestety
Komentarze (224)
najlepsze
Naprawdę nie żałuję zakupu ani jednego produktu tej firmy. Wykop! :)
"postanowiłem do firmy napisać prosząc o poradę, gdzie można kupić dany odbiornik. Po podaniu numeru seryjnego mojej myszy, numeru modelu poprosiłem o wszelakie informacje", po czym nie dostał żadnej informacji, czyli nie korespondował z firmą Logitech. Skąd w takim wypadku firma Logitech miała dane adresowe autora?
Czy mail do logitecha brzmiał: "Dzień Dobry, mieszkam pod adresem XXX, zgubiłem nadajnik od myszki. Gdzie mogę kupić
Nie będę nadwyrężać dobroci firmy logitech i zamiast prosić ich o ponowne wysłanie, kupiłem odbiornik na allegro...
Komentarz usunięty przez moderatora
Powiem szczerze, że z takim podejściem będą mieli we mnie stałego
Na nich nie licz. Jestem hydraulikiem, mogę naprawić cieknący kran za darmo.
Nie jestem takim imbecylem i nie zrobiłbym tak jak Ty. Na stronie Logitechu jest formularz, który się wypełnia. Pozdro.