Troszkę zabawnie opisał to autor, napisał maila, logitech ma bazę ludzi z całego świata i znaleźli adres wysyłki po mailu i wogóle nie poinformowali że wysłali. Od taki prezent na walentynki.
Ja jakoś 2 razy miałem wysyłany w ten sposób sprzęt z Logitecha i ZA KAŻDYM razem dostałem informację o nr listu przewozowego UPS stronę z monitorowaniem itd. Jak czegoś nie mieli na stanie pisali mi propozycję 2 alternatywnych modeli w moim przypadku klawiaturę i myszkę.
Nie wiem czy półka cenowa sprzętu ma znaczenie w takiej sytuacji bo miałem MX Revolution wymieniona na Performance MX i jakaś stara klawa bez wymieniona na K350.
Mnie ostatnio Gigabyte zaskoczył. Padła mi płyta główna uszkadzając procesor. Niby logiczne, że powinni odkupić też procesor ale szczerze się tego nie spodziewałem (mając niedawno przygodę z "zalanym" telefonem...). Miałem Althona 240 dostałem Althona 250. Podobno oba są identyczne, ale jednak ten drugi jest droższy ;)
Co do wychwalania Logitecha, jak i innych firm produkujących klawiatury to co to za maniera dublowania przycisków, a przez to zmniejszania innych. Tu przykład
A ja nie jestem zadowolony z Logitecha! Napaliłem się swego czasu na mychę g5 za prawie 3 stówy i tylko żałuję, że ją mam. Oczywiście chodzi o zwalony mechanizm środkowego przycisku / kółeczka. Musiałem przemapować sobie środkowy przycisk pod kciuka, bo wciskanie kółka to katorga. Ale najgorsze jest to, że jak się nie ustawi kółka w odpowiednim miejscu to potrafi się np. sama strona przewijać (o kilka linijek) lub sama zmienia się
Podniecacie sie jakby to bylo cos nienormalnego - macie recje bo u nas to nie jest normalne, ze sie normalnie czlowieka obsluguje. Sto lat za zachodnia czescia Europy jestesmy, jezeli chodzi o mentalnosc.
I dobrze, ze sie cos zmienia. Reszta nie bedzie miala wyjscia tylko tez zacznie normalnie traktowac klientow. Konkuruja o 35 milionow ludzi a to jest duza motywacja.
Bo oni po to sa by nam sluzyc. My, konsument, jestesmy panami
Komentarze (224)
najlepsze
Ja jakoś 2 razy miałem wysyłany w ten sposób sprzęt z Logitecha i ZA KAŻDYM razem dostałem informację o nr listu przewozowego UPS stronę z monitorowaniem itd. Jak czegoś nie mieli na stanie pisali mi propozycję 2 alternatywnych modeli w moim przypadku klawiaturę i myszkę.
Nie wiem czy półka cenowa sprzętu ma znaczenie w takiej sytuacji bo miałem MX Revolution wymieniona na Performance MX i jakaś stara klawa bez wymieniona na K350.
Nie
http://img249.imageshack.us/img249/2121/20257610.jpg
http://img831.imageshack.us/img831/5761/62920783.jpg
(to, że jest to klawiatura z cyrylicą nie ma większego znaczenia)
weź zrób zdjęcie, też wykopiemy
I dobrze, ze sie cos zmienia. Reszta nie bedzie miala wyjscia tylko tez zacznie normalnie traktowac klientow. Konkuruja o 35 milionow ludzi a to jest duza motywacja.
Bo oni po to sa by nam sluzyc. My, konsument, jestesmy panami