A ja nie jestem zadowolony z Logitecha! Napaliłem się swego czasu na mychę g5 za prawie 3 stówy i tylko żałuję, że ją mam. Oczywiście chodzi o zwalony mechanizm środkowego przycisku / kółeczka. Musiałem przemapować sobie środkowy przycisk pod kciuka, bo wciskanie kółka to katorga. Ale najgorsze jest to, że jak się nie ustawi kółka w odpowiednim miejscu to potrafi się np. sama strona przewijać (o kilka linijek) lub sama zmienia się
Podniecacie sie jakby to bylo cos nienormalnego - macie recje bo u nas to nie jest normalne, ze sie normalnie czlowieka obsluguje. Sto lat za zachodnia czescia Europy jestesmy, jezeli chodzi o mentalnosc.
I dobrze, ze sie cos zmienia. Reszta nie bedzie miala wyjscia tylko tez zacznie normalnie traktowac klientow. Konkuruja o 35 milionow ludzi a to jest duza motywacja.
Bo oni po to sa by nam sluzyc. My, konsument, jestesmy panami
zaraz się znajdzie banda polaczków-cwaniaczków, którzy będą pisać masowo listy do Logitech'a z zapytaniem gdzie można kupić odbiornik do myszki, a potem sprzedawać te odbiorniki na allegro.
ot taki drobiazg dla ogromnej firmy wysłać, a efekt wielokrotnie większy: radość, zadowolenie i szacunek wobec firmy uzyskali od tej osoby + setek osób które o tym się dowiedziało.
Zainwestowali kilkadziesiąt złotych, a potem im się to zwróci w tysiącach zł kiedy klienci zaczną kupować. Tego w żadnych statystykach nie wyczaisz, wystarczyło pomyśleć i nie tylko firma na tym zyskała, także klient. WSZYSCY SĄ ZADOWOLENI! O to chodzi. Niech inne firmy od
@lisekchz: Gratulacje bo udał ci się wykop. Moje podejście do takich akcji i odwrotnych, gdzie pojedyncza osoba krytykuje jakąś firmę, jest bardzo sceptyczne. Ja ci nawet wierze że uczysz się na polibudzie, ale wyobraź sobie jakie by było zdziwienie prawie 600set osób które przed godziną 23:00 wykopały to gdybyś był pracownikiem logitech'u.
Juz nie moge doczekac sie gdy zgubie swoj odbiornik od myszki napisze do nich maila w tej sprawie. Jak nie wysla mi tego odbiornika to cie znajde i urwe ci jaja.
teraz na podstawie wykopów o logitechu, tysiące użytkowników pójdzie w ślady poprzedników spamując serwery logitecha licząc na coś za darmo, który w końcu straci cierpliwość i pożegnamy darmowe produkty ;) btw: nawet za przesyłke nic nie musiałeś bulić, miło
logitech jest dobry, ale nie tani, pewnie mają zarobek na poziomie 80% więc zwyczajnie opłaca im się dbać o dobry wizerunek, nie ma jak dobra opinia i lojalność klienta, cała reszta musi być sk$#%ysynami, bo inaczej by nie zarobili,
Ja już się przekonałem o wyższości Logitecha nad innymi firmami kilka dobrych lat temu. Logitech MX500 po 5 latach użytkowania, odmówił posłuszeństwa. Nie miałem już na niego paragonu, nawet S/N był lekko nadszarpnięty. Po wymianie kilku e-maili dostałem Logitech MX518 + gwarancja + przeprosiny, że nie mają już MX500.
Obecnie wszystko co możliwe od głośników, po myszki, klawiatury, kamerki itp. polecam i sam kupuje z tej firmy!
Podobnie kiedyś miałem z firma KODAK. Sprowadziłem kilka lat temu aparat z USA, niestety ładowarka przyszła z ichniejszą wtyczką zasilającą, zadzwoniłem do Kodak Polska, opisałem sytuację, spytałem czy można u nas gdzieś kupić taką modularną przejściówkę a pan od razu spytał się o mój adres. Na drugi dzień przyszła końcówka :)
Moim zdaniem, to jest wzór do naśladowania dla innych firm. Zobaczcie - ludzie uwielbiają takie podejście! Firmie logitech po tysiąckroć zwróci się taki przekaźnik wart może z euro - i w dodatku jaką mają reklamę :) Ciekawe czy ktoś z ich siedziby zauważy taki wykop? Może dojdzie do prezesa firmy a ten zobaczy, że firma idzie w dobrym kierunku! :) (jeśli tak, bardzo proszę o obniżenie cen albo rabat dla mnie :P
Komentarze (224)
najlepsze
weź zrób zdjęcie, też wykopiemy
I dobrze, ze sie cos zmienia. Reszta nie bedzie miala wyjscia tylko tez zacznie normalnie traktowac klientow. Konkuruja o 35 milionow ludzi a to jest duza motywacja.
Bo oni po to sa by nam sluzyc. My, konsument, jestesmy panami
Nie, mejla wysyła się przez ich formularz na oficjalnej stronie. Pozdro.
Zainwestowali kilkadziesiąt złotych, a potem im się to zwróci w tysiącach zł kiedy klienci zaczną kupować. Tego w żadnych statystykach nie wyczaisz, wystarczyło pomyśleć i nie tylko firma na tym zyskała, także klient. WSZYSCY SĄ ZADOWOLENI! O to chodzi. Niech inne firmy od
Nie pracuje w Logitechu, studiuję logistykę na polibudzie.
Komentarz usunięty przez moderatora
Pomijając już to że ten wykop wygląda na fejk.
Obecnie wszystko co możliwe od głośników, po myszki, klawiatury, kamerki itp. polecam i sam kupuje z tej firmy!