@ShamblerWykop: Ogólnie gaźnik to zmora. Jedyny plus to tańsze koszty w razie "w". Wtrysk jest, bo jest, nic tam się nie reguluje, zwykle się też nic nie czyści. A najgorzej jak gaźników jest kilka i trzeba je zsynchronizować.
@ShamblerWykop: zmora wsk byli glupi regulujacy #!$%@? gazniki. Bez luzu na przepustnicy, dyszach nie odtykanych drutem, sprawnym pływakiem ustawie w 5 mi z zawiązanymi oczami. Proste jak cep. tylko durnie lali brudne paliwo, przetykali dysze drutem i takiego juz nie ustawisz dobrze nigdy, bez remontu gaznika.
No to przy okazji gaźnika wrzucam fotę gościa, który ukończył wyścig na 3 miejscu wychylając się przez szybę i operując gaźnikiem bezpośrednio bo linka się zerwała ( ͡°͜ʖ͡°)
Jak kogoś zainteresuje ten temat to od siebie polecam kanał Mustie1. Człowiek pracował wiele lat w serwisie Volkswagena, gdzie nabył umiejętności do naprawiania aut i nie tylko. Zajmuje się też innymi sprzętami jak kosiarki, piły czy motorynki. W sporej ilości filmów otwiera, czyści, składa i reguluje gaźniki w różnych maszynach. Na Youtubie przekazuje tę wiedzę już prawie 10 lat, samemu mając koło 56. Angielski wymagany. Przykładowy film:
Zobaczcie jaka precyzja podawania dawki w stosunku do wtrysku. Odpowiednie czasy otwarcia i podania dawki, przed wtrysk itd. cała mapa to definjuje. I co najważniejsze, źle ustawione wtryski lub dysza gaźnika potrafią wypalić dziurę w tłoku.
Komentarze (68)
najlepsze
@hektor190:
źródło: comment_1625085188XK7QcLmDSFrSGizvvvL7Eo.jpg
Pobierzźródło: comment_1625085748K5Bm0TdG7lwjRxawzGVOBZ.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez moderatora