Jak powstał .kkrieger - Trójwymiarowa gra FPS zajmująca 96 KB! [EN]
Początek tworzenia przypadł na połowę 2002 r. Wersja beta została ukończona w kwietniu 2004 r. i za chwilę pojawiła się na festiwalu demosceny Breakpoint. Zdobyła tam nagrodę w kategorii najlepszej gry o rozmiarze nie większym niż 96 KB. Wykorzystujące technologię Direct3D oraz biblioteki DLL.
R.....S z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 62
- Odpowiedz
Komentarze (62)
najlepsze
Ale tym jak wyglądała przy swojej wadze wyrywała z butów.
Innymi słowy algorytmy matematyczne tworzyły tekstury, które wyglądały dosłownie kosmicznie, a następnie były ładowane do pamięci jako rzeczywista reprezentacja bitmap w 32 bitach. Stąd rozrastanie się tych 96kB do 500 MB zajmowanych w pamięci. Generowanie tekstur miało miejsce na początku uruchamiania, trwało
@UciekajKur__Stad: btw: rozmiar źródła nie ma znaczenia tutaj akurat.
Rąbałem z bracholem na tej samej klawiaturze w multi hehe
void Main()
{
demo.start()
}
( ͡° ͜ʖ ͡° )つ──☆*:・゚
*Do natywnej rozdziałki musiałem ręcznie wrócić bo odpala się w 1024x768