niezłe, ale popatrzcie co moze jedna zdolna osoba bez wielkiego finansowego nakładu wyczarować, np jesli chodzi o zachowanie postaci po upadku czy podczas uderzenia - http://www.youtube.com/watch?v=BgBuIJsjpuM przy okazji calosc zajmuje 86kB, linki do sciągnięcia na googlu.
Niezłe, zwłaszcza jeśli faktycznie jest to dzieło jednej osoby ale chciałbym zobaczyć pojedynek postaci kierowanych przez Sumotori przeciwko tym kierowanym przez Euphorię niestety to chyba jest nie do zrealizowania ale pewnie fajnie by wyglądało ;)
Tak z innej beczki. W sumie to zarejestrowałem sie tylko po to zeby zapytac - czy zauwazyliscie ze redaktorzy pardon.pl baaardzo czesto pisza newsy na bazie wykopanych linkow? Ja juz od dluzszego czasu to obserwuje. Niby nic, ale jednak drazni mnie kiedy czytam tu i tam to samo :P Dla przykladu - najswiezszy news z pardonu - http://www.pardon.pl/artykul/4755/polski_akcent_w_najwiekszym_konsolowym_hicie_zobacz
Pomimo, że nie mam czasu na gry to na takie tytuły jak Crysis albo GTA IV warto znaleźć czas.
Co do prezentacji - wspaniała fizyka. Oczywiście zawsze można lepiej ale odnoszę się do sytuacji obecnej porównując do tego "co jest teraz". W dobrym kierunku architekci postaci idą.
Są pewne programy 3D, które docelowo przeznaczone są do tworzenia swoich scenariuszy opartych o szeroko rozwiniętą fizykę. Bawiłem się takim ale nie mam czasu na
Euphorię a nie entropię :D Poza tym ragdoll symuluje fizykę szmacianej lalki i bardziej nadaje się do gier typu Barbie: Doll's House ;) Havok odpowiada za fizykę obiektów a Euphoria to tak jakby fizyczne AI, w końcu postać stara się złapać równowagę i niekoniecznie musi upaść lub może upaść ale nie całkiem z kolei ta sama lalka sterowana ragdollem upadła by wyginając się jak właśnie lalka, zero "inwencji" ;) Ragdoll powoli umiera
Kismeth...to co pokazałeś wykonane zostało w NaturalMotion - Endorphin i sam możesz się pobawić. To kombajn 3D, który pozwala tworzyć własne scenariusze a ten na filmiku jest dostępny po zainstalowaniu tego oprogramowania i można modyfikować dowolnie tę scenerię.
Komentarze (22)
najlepsze
http://www.shacknews.com/onearticle.x/52278
Właściwie każdy news w internecie zdaje się to potwierdzać.
Ciekawe ile czasu (pewnie ile lat) minie, aż tytuł ten zostanie pobity, jestem pewien, że będzie to kolejny produkt Rockstar'a.
Ten link raczej powinien być w wykopie.
Co do prezentacji - wspaniała fizyka. Oczywiście zawsze można lepiej ale odnoszę się do sytuacji obecnej porównując do tego "co jest teraz". W dobrym kierunku architekci postaci idą.
Są pewne programy 3D, które docelowo przeznaczone są do tworzenia swoich scenariuszy opartych o szeroko rozwiniętą fizykę. Bawiłem się takim ale nie mam czasu na