"Gazeta Wyborcza" atakuje plakaty, na których zarabia również jej wydawca
Jak informuje "GW" wyliczono, że za środki wydane na plakaty można byłoby kupić m.in. roczne dożywienie dla 4655 dzieci. Billboardy zostały wykupione m.in. w AMS - spółce-córce Agory, wydawcy „GW”. Oznacza to, że spółka sowicie zarobiła na plakatach, które nieustannie atakuje „Wyborcza”.
plackojad z- #
- #
- #
- #
- 33
- Odpowiedz
Komentarze (33)
najlepsze
Zwyczajna demagogia z ich strony.
I wPolityce robi aferę ale moim zdaniem to pokazuje, że GW nie zmienia opinii I idei dla kasy.
Ale biznesowo. Agora to spółka. Ma w portwelu GW i ATM.
GW nie może dyktować ATM. Może porozmawiać z Agorą ale dlaczego ta, miała by zrezygnować z dochodu? To jest spółka giełdowa, może nie spodobać się inwestorom.
Oni wpolityce dobrze wiedzą że nie wolno gryźć ręki ktora karmi, ale dlatego że to bolszewicy
zakop za spam
@lalabomba: Wiesz, kasa tego kolesia więc niech robi z nią co chce. Idąc takim trybem myślenia, można każdemu coś zarzucić np. dlaczego Wyborcza bierze dotacje z PIS, a nie przekazuje ich na dofinansowanie strajku kobiet lub dlaczego piszą o Januszach Biznesu, a
Ciekawe czy ktoś na to wpadnie?