Jakiekolwiek problemy z zakupionym urządzeniem zgłaszaj wyłącznie do sprzedawcy i wyłącznie z tytułu rękojmi. Nigdy do producenta z tytułu gwarancji i nigdy do sprzedawcy z tytułu gwarancji, którą ma zrealizować producent. Od ponad 2 lat borykam się z problemami ze zmywarką BEKO, w której 3 razy naprawiany był ten sam element. Wszystko zgłaszane bezpośrednio do gwaranta, czyli do BEKO. Po 4tej awarii zażądałem od gwaranta (BEKO) wymiany urządzenia, tak się stało. Po 5 miesiącach zepsuł się ten sam element co w pierwotnej zmywarce. Zgłosiłem BEKO żądanie zabrania urządzenia i zwrotu środków za fakturę. BEKO odesłało mnie do sprzedawcy tj. MEDIAEXPERT. Złożyłem reklamację z tytułu rękojmi z żądaniem odstąpienia umowy. MEDIAEXPERT zamiast tego zleciło BEKO naprawę i odrzuca reklamację z tytułu rękojmi, bo TO PIERWSZA NAPRAWA Z TYTUŁU RĘKOJMI JAKĄ ZGŁOSIŁEM SPRZEDAWCY.
Co więcej, BEKO nie wystawiło mi dokumentu wymiany urządzenia. MEDIAEXPERT musiało się zatem zgłosić do BEKO o potwierdzenie wymiany. Naprawę realizowało BEKO w ramach gwarancji, po zgłoszeniu otrzymanym od MEDIAEXPERT. Czyli MEDIAEXPERT zaciągnęło informacje od BEKO, wie o wymianie, o naprawach, ale w sumie niczego nie uznaje i realizuje (a w sumie nic nie realizuje, bo zrealizowało ją BEKO) pierwszą naprawę z tytułu rękojmi. Cyrk na kółkach.
Czyli MEDIAEXPERT zrealizowało naprawę w ramach rękojmi, na urządzeniu, którego nie sprzedało, a pierwotny zakup był sprzed ponad 2 lat, ale to i tak w sumie pierwsza naprawa...
Sprawa będzie miała dalszy ciąg, ale powtórzę jeszcze raz... WSZELKIE PROBLEMY Z URZĄDZENIEM ZGŁASZAMY SPRZEDAWCY I TYLKO Z TYTUŁU RĘKOJMI.
Komentarze (209)
najlepsze
Z całą stanowczością odradzam zakupy w tym sklepie.