Polscy eksperci inaczej odczytali informacje z czarnych skrzynek Tu-154!
Nie lubię teorii spiskowych. To info jednak jest konkretem, wiec uważam, ze warto je dodać. Po analizach kilku ekspertów doszło do wniosku, ze Tu-154 podchodził prawidłowo, a błędna interpretacja Rosjan wynika z nieodczytania wszystkich komunikatów z czarnych skrzynek.
GeraltRedhammer z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 53
Komentarze (53)
najlepsze
The simulator experiment confirmed that during an approach without the ILS signals, without engaging the APPROACH and GLIDE SLOPE modes it is not possible to go around in automatic mode (by pressing GO-AROUND button) (źródło:raport MAK).
Czyli automatyczny go-around jest niemożliwy bez ILS. Według mnie to są najważniejsze słowa raportu i główna przyczyna katastrofy.
A
Jeszcze raz krótko, ale za to z rysunkiem:
http://i026.radikal.ru/1006/50/ac46869a27b6.jpg
22 sekundy przed katastrofą są na 100m, pada komenda odchodzimy (początek czerwonej strzałki). Wciskają przycisk automatycznego odejścia. 5 sekund później nawigator podaje: 100m. Załoga myśli: OK, autopilot przerwał zniżanie, zaraz będziemy nabierać wysokości. Tymczasem, jak widać na rysunku, lecą
Ale muszę Ci przyznać rację co do pierwszego zdania, faktycznie kapitan powinien po 2-3 sekundach się zorientować, że przycisk nie zadziałał bo ciąg się nie zwiększa. A tymczasem minęło dużo więcej zanim zaczął odchodzenie w trybie ręcznym. Tego nie potrafię wyjaśnić.
tak samo jak rację mógł mieć PiS gdy w kampanii wyborczej ostrzegał, że gdy PO dojdzie do władzy to wszystko będzie drożało, co sie właśnie dzieje
CASA; 20 ofiar, 3 lata trąbienia, umorzenie
TU-154: 96 ofiar, pewnie będzie z 4,8 raza dłużej trąbienie i też nastąpi umorzenie.
A za wszystko zapłacimy MY.
plusik za pośladki
Komentarz usunięty przez moderatora