Warto się w takiej sytuacji skontaktować z działem utrzymania klienta, T-Mobile raczej ma przeszkolonych pracowników i chętnie na infoliniach pomagają. Co do umowy- niestety ale teraz w KAŻDEJ SIECI bardziej opłaca się zostać po raz enty nowym klientem, niż przedłużać abonament. Zapytaj w T-Mobile wprost, jaką ofertę Ci dadzą, jak zerwiesz umowę i nawiążesz nową, albo spróbuj negocjować warunki starej z działem utrzymania klienta. Na pewno będziesz zadowolony z rozwiązania :)
Trzeba zawsze czytać umowy - nigdy nic na gębę. Mnie podobnie UPC chciało załatwić. Umowa, którą wysłali zamiast na 2 lata była na 3. Zmiana tego "błędu" też im opornie szła, dopiero jak zagroziłem, że w ogóle podziękuję im za usługi to zmienili.
@hesus30: święta prawda, ja mam umowę którą po podpisaniu firma chciała "zmienić" bo konsultant się pomylił :D coś faktycznie mało wyszło, ale odmówiłem - póki co trwa 4 lata i nie wypowiedzieli, chociaż straszyli tym dziesiątki razy (że lepiej abym podpisał nową - droższą, za to samo - inaczej wypowiedzą).
T-Mobile to ogólnie ma dobrych pracowników. Kiedyś chciałem wziąć od nich internet mobilny na firmę, więc dzwonię na infolinię i po podaniu wszystkich potrzebnych informacji dowiedziałem się od zaangażowanej pracownicy call center (mlaszczącej mi przez całą rozmowę do słuchawki, bo po co robić przerwę obiadową, skoro trzeba trzaskać targety żrąc ludziom do ucha), że mam zaległość wobec T-Mobile i nie mogę u nich wziąć nic innego. Szybki research w głowie i mówię,
Ja z @T-Mobile @T-Mobile_Polska walczę już parę lat. U mnie problem wygląda tak, że zrobili umowy bez limitu pobierania danych i nagle nadajnik obok mnie praktycznie przestał działać. W ciągi dnia prędkości 0,05 mbps to norma. Na początku odpisywali, że zostało zgłoszone i będzie serwisowany nadajnik. Po paru latach ciągłej walki nadajnik jak nie działał w ciągu dnia tak nie działa, a odpisują teraz, że nie planują nic z tym
Ja T-Mobile wspominam bardzo miło. S8 wchodził po 3499 w dniu premiery a w TM dostałem go za bodajże 1799 na start plus potem abonament z ratami 6x1 zł i 18x100 czyli 3605 zł łącznie czyli drożej względem ceny ze sklepu o 106 zl czyli abonament wychodizl mnie 4 zł miesięcznie hehe a przyznam że byl to fajny abonament gdy TM dawało Międzynarodową Strefę T-Mobile. Dodam, że wielokrotnie składałem reklamację bo nie
Ja nie rozumiem po co przedłużać umowy. Mi się skończyła w Play 3 lata temu, nie przedluzam, place 37zł brutto, mam wszystko nielimitowane poza internetem który nigdy mi się nie skończył. Do tego jestem w sytuacji gdzie mogę zerwać umowę z wypowiedzeniem miesięcznym. A brać umowę z telefonem to już w ogóle bez sensu. Zamiast tego można wziąć na raty w markecie RTV i płacić mniej i nie narażać się na dodatkowo
@xenofob: ja mam umowę na firmę więc po wrzuceniu w koszty płacę 24,30 zł. Z tego co się orientowałem teraz nie ma tańszych ofert dla.firm na jeden numer, więc to najtańsza opcja jaką mogę mieć.
Nigdy więcej abonamentów na telefon. Są takie fajne oferty na kartę, że można dać sobie z tym spokój a urządzenie (jeżeli ktoś nie ma hajsu) wziąć na raty.
takie to załatwianie przez telefon. Ostatnio tak miałem z upc i pzu, musiałem "poprosić o kontakt" chociaż chciałem się tylko coś dopytać przy wypełnianiu formularza przy www (konkretnie czy jest jakiś kod zniżkowy jak mam 2 lokale) i ostatecznie w obu chciano mnie wydymać ale to już dowiedziałem jak dostałem umowę
Komentarze (151)
najlepsze
Dodam, że wielokrotnie składałem reklamację bo nie
A brać umowę z telefonem to już w ogóle bez sensu. Zamiast tego można wziąć na raty w markecie RTV i płacić mniej i nie narażać się na dodatkowo