Amazon próbuje ocieplić sobie wizerunek robiąc ze swoich pracowników coś...

Ambasadorzy Amazona, czyli jak nie robić sobie PR-u w social mediach. Konta prowadzone przez pracowników firmy są niesamowicie sztuczne.

- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 155
- Odpowiedz

Ambasadorzy Amazona, czyli jak nie robić sobie PR-u w social mediach. Konta prowadzone przez pracowników firmy są niesamowicie sztuczne.

Komentarze (155)
najlepsze
źródło: comment_1609247316Ii827nQDwjqrYD9WZj8e54.jpg
Pobierzłatwiejsze zdobycie pracownika (przez przekonanie potencjalnych, że ta harówka jest cool)
możliwość płacenia mniej (zamiast dobrej pensji czy uczciwych nagród świątecznych zwrócenie uwagi, że firma szanuje pracownika przez umieszczenie gównohaseł na ścianach, co być nie kosztuje)
no a trzeci to wmawianie klientom, że ta firma jest ok