Cyrk na kółkach! Hybrydy typu plug-in smrodzą bardziej niż benzyna, czy...
Według ostatnich badań większość modeli hybrydowych typu plug-in wcale nie jest bardziej przyjaznych dla środowiska, od ich tradycyjnych odpowiedników. Jak to możliwe, że benzyna i Diesel smrodzą mniej, niż samochód korzystający z elektrycznej technologii? Najnowszy raport rzuca zupełnie...
snorli12 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 310
- Odpowiedz
Komentarze (310)
najlepsze
Oczywiście że przy długich trasach z wysokimi prędkościami tak nie będzie, dlatego trzeba dobierać samochód do swoich potrzeb. U mnie to jest głównie jazda podmiejska z prędkościami 50 - 90 km/h i do tego sprawdza się idealnie. Jak bym robił trasy autostradowe, to bym nie kupił hybrydy, tylko diesla.
(╭☞σ ͜ʖσ)╭☞
Ale nawet trzy lata temu nie da się znaleźć samochodu, który spełnia Twoje warunki, więc albo wymyślasz, albo się pomyliłeś, albo znajomy Cię okłamał. W każdym razie nie masz racji i to nie była prawda ani w 2017 roku, ani tym bardziej teraz.
@jamtojest: Dokładnie tak jest, sam fakt, że akcyza znacznie rośnie w przypadku 3.0 uniemożliwia kupno 30 k zł taniej 3.0 zamiast malutkiej hybrydy. To się nie klei,
@uht200: Dla przykładu hybryda bmw serii 3 292 KM startuje od 180 tys zł. 3.0 benzyna jest tylko 110 tys zł droższa. Jakim cudem kupił 3.0 tańsze o 30 tys zł od hybrydy ?
Pewnie takim, że znajomego sobie wymyśliłeś ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Szukam dalej i
Bredzisz jak infantylna Julka z twittera..w dodatku z niedoborem istoty szarej.
Artykuł mówi o aspekcie ekologicznym a
Większej bzdury chyba nie czytałem