Morele.net jak zwykle w formie...
#morele @morele_net: Zostałem pokarany przez los za złamanie zasady "nigdy więcej Morele"!
avantu123 z- #
- #
- #
- 45
- Odpowiedz
#morele @morele_net: Zostałem pokarany przez los za złamanie zasady "nigdy więcej Morele"!
avantu123 z#morele @morele_net: Zostałem pokarany przez los za złamanie zasady "nigdy więcej Morele"! Sytuacja wygląda tak:
16.12.2020 - Zamawiam 2 rzeczy - Procesor Ryzen oraz Biurko Ultradesk. Szybka realizacja, na następny dzień paczka powinna być w domu. W takim razie biorę wolne i zostaje w domu.
17.12.2020 - Kurier dzwoni do drzwi koło godziny 14. Jednak coś jest nie tak - jedna z paczek wygląda na drukarkę której NIE ZAMAWIAŁEM (btw. wartą ponad 1000zł, ciekawe kto na nią czeka) - mówię to kurierowi, ale stwierdził że adres jest mój i sobie poszedł. Zamiast całego biurka dostałem blat, drukarkę (zamiast reszty biurka) i procesor. Pierwsze co zrobiłem to zadzwoniłem do morele że coś jest nie tak - sprawa zgłoszona. Chwile później - bo i tak nie miałem szans złożenia biurka bez reszty, zacząłem oglądać resztę rzeczy. Okazało się że blat jest perfidnie wgnieciony, a dziura w paczce zaklejona naklejką "nie rzucać" XD. Gdy tylko to zobaczyłem wykonałem kolejne telefony, zgłoszenia i maile do morele. Kontakt z osobami odpowiedzialnymi za reklamacje to jakiś żart:
18.12.2020 - dostaje maila od DPD że paczka idzie w moją stronę. WTF? Jaka paczka? Dopiero po kontakcie z morele dostałem odpowiedź - idzie reszta biurka a na odbiór drukarki będziemy musieli się umówić. Hola hola, pytam, co z uszkodzonym blatem? Czy mogę prosić o jakiś numer telefonu w celu kontaktu? Zero odzewu. W między czasie złożyłem też reklamacje do DPD bo Morele nie potrafi mi powiedzieć czy to u nich na magazynie zrobili taką lipę czy kurier.
Jak tak dalej pójdzie to Policja i UOKiK bo nie wiem co mam robić. I pamiętajcie NIGDY MORELE!
Komentarze (45)
najlepsze
W przypadku stwierdzenia braku towaru lub niezgodności towaru z zamówieniem, należy spisać w obecności kuriera protokół szkody, a następnie zgłoś reklamację logistyczną, załączając skan protokołu.
W przypadku stwierdzenia braku/niezgodności towaru po oddaleniu się kuriera, możesz niezwłocznie zgłosić ten fakt firmie kurierskiej (do 7 dni od daty otrzymania przesyłki). Pamiętaj również o