@pablo397 A na policję nie można zadzwonić? Przecież to najbardziej oczywiste rozwiązanie. Inną opcją byłoby spalenie im budy z całym sprzętem i ze wszystkimi nagraniami.
Kto chcę grać, ten zagra. Kto chcę hejtować, to hejtuje. Wolny kraj. Gra pozwala na jedno i drugie. Ludziom, którym się wydaje, że coś się nie da, mogę powiedzieć tylko tyle, że w prawdziwym życiu będzie im zajebiście trudno. Co krok, to rozczarowanie.
Poczytałem opinie jak to zadanie odbierali użytkownicy reddita - opinie były wszelakie, ale większość czuła albo złość albo rezygnację i ciężko przeżywała stawianie gracza przed tak niejednoznacznym wyborem moralny.
Pogadaliśmy, a następnie odciąłem im łby za pomocą katany. Wybór nie był szczególnie trudny. Ciach, ciach.
@wieczny-student: Ale akurat misje poboczne są świetne i wszystkie trzymają poziom. Problem Cyberpunka leży gdzie indziej (i nie jest nim gówniane wydanie na last geny i bugi), na poziomie core designu. To świetna gra przygodowa (nawet jedna z lepszych), słaby RPG (perki, itemizacja, modyfikacje, implanty... głębia kałuży) i beznadziejny sandbox (otwarty świat to jedynie tło dla wydarzeń aniżeli funkcjonalna cześć gry) - dlatego też takie skrajne opinie. Podobnie było z Wiedźminem,
Wczoraj grałem godzinę i zdaje się, gra zacięła mi się w tutorialu skradania. Wrzuciłem ogłuszonego strażnika do zamrażarki i nic więcej nie mogłem zrobić. Nad lodówką pojawiła się kręcąca ikonka, której nie potrafiłem aktywować w żaden sposób ¯\_(ツ)_/¯ Nawet w pierwszej scenie Nomadem, próba rozjechania wkurzającego Szeryfa, kończy się jego przeniknięciem jego do środka auta w którym kuca z wyciągniętą bronią. Nie oddaję gry, bo mam nadzieję, że kiedyś ją naprawią. Niestety
Najbardziej podoba mi się to, że nie ma wyboru dialogowego w tym queście, a rozwiązanie jest zostawione w 100% w rękach gracza i tym, co zdecyduje się zrobić używając mechanik gry.
Ale to nie jest znowu jakaś rewelacja. Quest jest dobrze napisany a to jest co innego niż dobry quest. Tutaj akurat jest to bardzo prosty, ale efektywny przykład jak zwykłe usunięcie opcji dialogowej i zostawienie rzeczy w rękach gracza potrafi
Najbardziej podoba mi się to, że nie ma wyboru dialogowego w tym queście, a rozwiązanie jest zostawione w 100% w rękach gracza i tym, co zdecyduje się zrobić używając mechanik gry.
@FoolyKewly: tez uwazam ze to najwieksza zaleta. Dla wielu graczy, co widac tu po komentarzach, jest to jednak wada. Piszą, że jak to tak, gra nie sygnalizuje wprost, ze mamy podjac jakas decyzje, ze czemu nie ma jakiegos podsumowania, wpisu
Komentarze (262)
najlepsze
A na policję nie można zadzwonić? Przecież to najbardziej oczywiste rozwiązanie. Inną opcją byłoby spalenie im budy z całym sprzętem i ze wszystkimi nagraniami.
tak właśnie zrobiłem bejsbolem rozwaliłem syna tego typa i wyszedłem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pogadaliśmy, a następnie odciąłem im łby za pomocą katany. Wybór nie był szczególnie trudny. Ciach, ciach.
Ale to nie jest znowu jakaś rewelacja. Quest jest dobrze napisany a to jest co innego niż dobry quest. Tutaj akurat jest to bardzo prosty, ale efektywny przykład jak zwykłe usunięcie opcji dialogowej i zostawienie rzeczy w rękach gracza potrafi
@FoolyKewly: tez uwazam ze to najwieksza zaleta. Dla wielu graczy, co widac tu po komentarzach, jest to jednak wada. Piszą, że jak to tak, gra nie sygnalizuje wprost, ze mamy podjac jakas decyzje, ze czemu nie ma jakiegos podsumowania, wpisu