Do czasu jak w cd projekt panował dziki kapitalizm zatrudnianie najlepszych , wyzysk pracownika itd to wypuścili świetne produkty którym zachwycali sie konsumenci Wiedźmin , Wiedźmin 2: Zabójcy królów , Wiedźmin 3: Dziki Gon+Serca z kamienia+Krew i wino , Wojna Krwi: Wiedźmińskie opowieści , Gwint: Wiedźmińska gra karciana Później wzięli dotacje z unii europejskiej wprowadzili socjalizm zaczęli zatrudniać ludzi nie według ich umiejętności poziomu poświecenia itd , gdzie w rozmowie z potencjalnym
@kapusta5: chłopie co ty bredzisz u mnie na rtx 2070 super podkręconym na rdzeniu do 1950 mhz pamięci do 8100 mhz , ryzen 3700x 4,4ghz na wszystkich rdzeniach 1.3v dobra sztuka mi sie trafiła, ram 16gb 3800 mhz cl 16-19-16-16-35 dysk SSD NVMe ADATA XPG SX8200 PRO 512GB PCIe x4 , w ultra-high na maxa suwaki w prawo z wyłączonym RT oraz DLSS jakość obrazu w rozdzielczości 2560x1440p gra trzyma co
@voltq: Ale powiedz dlaczego by mnie miały interesować problemy z wydajnością na konsolach, jeśli ja konsoli nie mam i o niej nie piszę? Poza tym zamieściłem link, do video w którym widać jak ta gra chodzi na takiej teoretycznie słabej konfiguracji. Gra lata z 40-50 klatkami na sekundę w 2k. Chcesz dyskutować z twardym dowodem? Ja to tylko potwierdziłem i dodałem, że w 4k też gra dobrze chodzi. W prawdzie na
Ja gram na PS4 pro. I faktycznie na premierę było fatalnie. Ilość klatek bardzo często w okolicach 20. No i na jakieś 5h grania 3 crashe. Ale po patcha 1.04 gra mam wrażenie przyspieszyła. Gra jest technicznym bublem, co do tego nie ma dyskusji i za te kłamstwa Redzi powinni oberwac.
Ale... jak dla mnie póki co w kwestii samej gry, a dokładnie świata który udało im stworzyć jestem pod wrażeniem. Imersja
@Hodas: Mnie zastanawia trochę to, że premiera jest 10 gru (właściwie to 8 gru - preload), a 11 czy 12 gru jest już patch, który sporo koryguje. To sugeruje, że tak na dobrą sprawę jeszcze z miesiąc i to powinno znacznie lepiej wyglądać. Ewidentnie zabrakło im czasu na finiszu, a jednak zdecydowali się wydać i nie przesuwać po raz kolejny, podjęli ryzyko, okres przedświąteczny, trwająca pandemia - chyba tak kalkulowali, że
@Hodas: też gram na PS4 Pro a dokładnie od piątku i graficznie jest bardzo ładnie moim zdaniem. Raz czy dwa musiałem poczekać sekundę/dwie na doładowanie tekstur, nie miałem żadnego buga przez cały jak rozumiem pierwszy akt który by mnie zmusił do wczytania zapisu. Jechanie w nocy po tym mieście słuchając muzyki to magia. Nie mogę się doczekać wersji na PS5 stricte a między czasie dopieszczenie. Zaraz zaczynam robić poboczne misje ale
Nie wiem ile w tym prawdy ale coraz częściej spotykam kobiety które są tak głupie że nawet nie wiedziałem że można nie wiedzieć jak włączyć kierunkowskaz...
Tak #!$%@? gry dawno nie widziałem, wątek korporacyjny, jakoś jeszcze idzie, grafika średnio/niska gtx 1050, lądowanie przy bardze i crash (wersja 1.0.3) drugie odpalenie
lądawanie przy barze i crash
Ta gra nie jest warta złamanego grosza. Optymalizacja zerowa, grywalność zerowa, informacja o przyczynach zesrania gry do pulpitu i zabicia całego wątku też zerowa.
@atomic77: Mam i5 4670K (generacja z 2015 r.) z kartą 1660 Super. Gra chodzi plynnie na ustawieniach średnie Plus w rozdzielczości 4k. W rozdzielczości 2k i 2k+ gra chodzi na maksymalnych ustawieniach.
@MEGATOMEK: jak grasz na starym GPU, które nie jest już oczkiem w głowie Nvidii/AMD to spodziewaj się crashy, gdyż drivery do GPU mogą mieć bardziej ubogo/błędnie API DirectX 12 zaimplementowane.
i5 4670k nie podkręcony + gtx 1080 + 8GB ramu. Ustawienia własne bez wodotrysków - takie medium+ W FullHD śmiga całkiem całkiem 40-75+ fps. Są momenty z klatkowaniem ale po tym co się wyprawia na ekranie to ja to rozumiem. Gliczy i bugów póki co jest porównywalnie tyle co w Valhalli. Ale gry to nie psuje w żaden sposób w/g mnie. Głębszy RPG. Fajne klimaty i ogólnie modele mega. Dla mnie minimum
@Wasz_Pan: spokojnie idzie na wyżej u mnie spróbuj u siebie te ustawienia. W sensie tylko daj Core na 200 i Memory na 450 i potestuj. Procka kręcisz w UEFI jak będziesz miał problemy to mogę pomóc. Poprawisz zdecydowanie wydajnosć
@kapusta5: 4k? (-‸ლ) No w takie bujanie to ja nie uwierzę xD Braciak ma 2x taki sprzęt jak ja i mu w mieście więcej jak 50 fps na medium nie uciągnie... a i tak leci miejscami poniżej 40 i to na takich se ustawieniach z kartą RX. Ale mimo wszystko gra wygląda fajnie.
Komentarze (484)
najlepsze
Później wzięli dotacje z unii europejskiej wprowadzili socjalizm zaczęli zatrudniać ludzi nie według ich umiejętności poziomu poświecenia itd , gdzie w rozmowie z potencjalnym
Gra jest technicznym bublem, co do tego nie ma dyskusji i za te kłamstwa Redzi powinni oberwac.
Ale... jak dla mnie póki co w kwestii samej gry, a dokładnie świata który udało im stworzyć jestem pod wrażeniem. Imersja
Tak #!$%@? gry dawno nie widziałem, wątek korporacyjny, jakoś jeszcze idzie, grafika średnio/niska gtx 1050, lądowanie przy bardze i crash (wersja 1.0.3)
drugie odpalenie
lądawanie przy barze i crash
Ta gra nie jest warta złamanego grosza. Optymalizacja zerowa, grywalność zerowa, informacja o przyczynach zesrania gry do pulpitu i zabicia całego wątku też zerowa.
https://forums.cdprojektred.com/index.php?threads/vulkan-api-cyberpunk-2077.11043773/
Śmieszne jaja mogą być, gdy się okaże, że gra stabilniej działa na translatorze API DirectX na Vulkan: https://www.gamingonlinux.com/2020/12/cyberpunk-2077-working-on-linux-for-amd-gpus-proton
Bo wtedy można "połatać" pewne niedociągnięcia API.
https://en.wikipedia.org/wiki/GeForce_10_series
Wydane
May 27, 2016; 4 years ago
, a nawet 4,5 roku to kupaW FullHD śmiga całkiem całkiem 40-75+ fps. Są momenty z klatkowaniem ale po tym co się wyprawia na ekranie to ja to rozumiem. Gliczy i bugów póki co jest porównywalnie tyle co w Valhalli. Ale gry to nie psuje w żaden sposób w/g mnie. Głębszy RPG. Fajne klimaty i ogólnie modele mega. Dla mnie minimum
pics or didn't happen.