O! Mam argument do tłumaczenia, dlaczego budowa autostrad w Polsce jest droższa niż np. w górskiej Chorwacji. Tam frezarką zmielą skały i układają asfalt - u nas trzeba często grunt wymieniać do kilku a czasami kilkunastu metrów lub wpijać pale. Takim właśnie większym przykładem jest obwodnica Koszalina, gdzie natrafiono na takie właśnie przeszkody. Nawiasem uważam, ze źle określono jej przebieg - powinna iść z południowej strony jak obwodnica Słupska. Nie było by
@Jotgie to jest takie smutne bo często korzystam z 6tki i wciąż nawet Sianowa nie omijamy :( wiesz cos więcej? Jest już chociaż projekt na to "nowe" podłoże?
@Jotgie: pracowałem przy budowę na s6 w Sianowie. Torfy, jeziora. Polbud mikrowybuchami chciał to ogarnąć i nic. Mogli budować południem ale pewnie północne tereny należały do kogoś z partii i taki mamy efekt budowania dróg w Polsce
Kiedyś podczas kopania stawów u mnie podobnie "utonęła". Podobny teren. Operator tak właśnie rzeźbił ze swoją ekipą że utknęła tak jak na filmie, prawie do dach. Doszło do tego że trzeba było załatwić jedną dużo większą z ogarniętym operatorem i ekipą + do tego betonowe płyty. Wybrana została dookoła ziemia w miarę możliwości żeby było miejsce na zrobienie drogi z płyt żeby się do niej możliwie jak najbliżej dostać. Mocniejsza maszyna wyciągnęła
Komentarze (138)
najlepsze
Tam frezarką zmielą skały i układają asfalt - u nas trzeba często grunt wymieniać do kilku a czasami kilkunastu metrów lub wpijać pale.
Takim właśnie większym przykładem jest obwodnica Koszalina, gdzie natrafiono na takie właśnie przeszkody.
Nawiasem uważam, ze źle określono jej przebieg - powinna iść z południowej strony jak obwodnica Słupska. Nie było by
Na tych kołczanach gąsienice się ślizgają i dupa z roboty.
Dobrze też napisał ktoś wyżej że potrzeba kilka wektorów siły z czego jeden do góry żeby wyrwać ją.
Komentarz usunięty przez moderatora