Era - możesz więcej... (płacić)
Nasza firma nie popełnia błędów! To wszystko wina klienta. Gość patrzył na mnie jakbym z księżyca się urwał. "Linux? To w takim razie proszę zreinstalować Windowsa". - czyli jak traktuje się klienta.
Sunday z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 40
Komentarze (40)
najlepsze
Co do samej sprawy... Z podobnych przypadków: mnie się zdarzyło, że gdy nie było sieci (dostarczanej na łączach TPSA) konsultant z infolinii stwierdził, że u niego działa...
teraz mam radiówkę, niby szybciej, ale jednak bardziej awaryjnie i jednak drożej :/
Św. Mikołaj za wiele z tym wspólnego nie ma - tak mi się przynajmniej wydaje. Na pewno jednak wiele do powiedzenia ma UKE, Rzeczoznawca z listy Ministra Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa, Dowództwo Wojsk Lotniczych i Obrony Powietrznej, Główny Inspektorat Lotnictwa, Zespół Uzgodnień Dokumentacji, Wydział Ochrony Środowiska, Sanepid projektu budowlanego i jeszcze kilku, których nazw nie jestem w stanie nawet przytoczyć... wydaje się absurdalne, ale procedury w Polsce są bezlitosne. Plus w tym roku niezłą kasę ma wyłożyć na polepszenie infrastruktury (jakieś 20kilka procent z całego budżetu) ale to nie takie proste jak mogłoby się wydawać, żeby przejść przez całą prawną drogę. I TO TEŻ W ŚWIETLE owego PRAWA!
Rozumiem Twoje rozgoryczenie, bo generalnie wiem jak ta usługa potrafi działać DOBRZE a również wiem jak to wygląda kiedy NIE DZIAŁA jak powinna. Pewnie nie byłoby większego problemu zrezygnowania z umowy o ile nie brałbyś modemu w promocji. Zawsze możesz zarzucać ich pismami, reklamacjami itd. Wiem, że często takie sprawy są rozwiązywane na korzyść klienta. Często zależy to od osoby, która Twoje pismo rozpatruje...
Ja
Aha!? To jak nazwać odpowiedz w tej wyżej przytoczonej reklamacji??? "Problem został przekazany w celu dalszej analizy" a praktycznie nic sie nie zmienia. Z tego co wiem to dzwonili ostatnio z pytaniem "Czy jest Pan zainteresowany przedłużeniem umowy..." ble, ble, ble -Nie dziękuje!
Inaczej, spróbuj się połączyć przez iPlusa w większym mieście np. we Wrocławiu - powodzenia! No jak to cały Wrocław "leży", -przecież nie zostawiają klienta z problemem?
Załatwiłem już 2 prawy przez tą osobę i to całkiem poważne.
1) Posiadam DSL-a 8mbitowego , swego czasu TPSA miała problemy w postaci zapchanych łącz do naszej pipidówy , czyli z 8mbitów miałem raptem 2.
Postanowiłem
Najpiękniejsze były uwagi, że pewno mam piracki system, bo po angielsku i to może być przyczyna. No i nie mam naklejki na sprzęcie, więc oni to powinni właściwie zgłosić na policje.
Pomijając ich wspaniała obsługe techniczną o usłudze moge powiedzieć sporo dobrego - wszędzie w Łodzi łączy, prędkośc zależna od miejsca - od 1kB/s do 500kB/s (swoją drogą ta różnica to między jedną a drugą sćianą budynku jest (jakieś 20metrów).
Druga