Tak zostawiam informacje bo może ktoś szuka wrażeń lub lubi drogie sporty ekstremalne.
Jest #okazja kupić coś zepsutego za pare tys. i potem można to zwrócić na swój koszt a sklep jeszcze obciąży Was naprawą.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Kupiłem pralko-suszarkę w Euro RTV AGD.
Przynieśli, zamontowali, wypoziomowali i ... nie działa ¯\_(ツ)_/¯.
Ja rozumiem, że sprzęt może się uszkodzić przy transporcie.
Może być wadliwy model.
No dużo rzeczy moze pójść "nie tak".
ALE Infolinia i reklamacje/gwarancja/rękojmia w tym sklepie to porażka.
1,5 tygodnia jak złożono reklamację, która miała być "do 5 dni rozpatrzona".
Nie podadzą mi niczego - nawet numeru zgłoszenia serwisowego.
Dział obsługi klienta nie istnieje. Powtarzają, że do 5 dni rozwiążą sprawę.
Jak mówię, że minęło 1,5 tygodnia to przełączają telefon i kolejny konsultant mówi, że "do 5 dni rozwiążą sprawę".
Dzień świstaka ( ಠ_ಠ) każdy mówi to samo, a jak skończy to przełącza do kolejnego.
Dziś już mi ręce opadły jak usłyszałem, że UWAGA: "mogę oddać towar a oni obciążą mnie naprawą".
Teraz myślę, że to genialny #biznes.
Wykupie sprzęt ze złomowiska, posprzedaje ludziom zepsute i naprawię na ich koszt.
A tak na poważnie.
Nie sprawdzałem opinii - miałem dobre zdanie o nich.
Zdziwiłem się dziś patrząc na opinie w necie ...
92% negatywnych opinii w ostatnich 30 dniach ??
https://www.ceneo.pl/sklepy/eu...
Wrzucam bo moze ktoś chce coś kupić.
Opinie chyba wiele mówią.
Pozdrawiam
@nebuso
Komentarze (18)
najlepsze
Rozumiesz, że * ja nie szukam porady geeka tylko dostarczyli zepsuty sprzęt i zaczęły się schody?
W tym sklepie procedura reklamacji / zwrotu nie istnieje**.
To jest jedna wielka zabawa w głuchy telefon.
Tyle. Nie szukam kumpla do pogadania o sprzęcie i żadne poradnictwo mnie nie interesuje.
Wyślij mi parę koła na konto, a ja Ci będę powtarzał co chwilę jak katarynka "za 5 dni odeślę".
Ja chcę kasę albo
Po jakimś czasie w końcu przyjechali. I tu drugi problem, nie chcieli zabrać starej pralki, pomimo że
sami udaliśmy się do serwisu producenta bo z nimi nic się dogada.
serwis producenta nam pomógł.
Zanim kupisz to dopytaj się o gwarancje i jak wygląda.
Jeśli u nich w ich centrali to lepiej dopłacić.