Jakie w rzeczywistości masz prawa do gwarancji w sklepie "prokonsumenckim".
O tym jak "szybko i sprawnie" przebiegła reklamacja w sklepie "prokonsumenckim".
kamil5481 z- #
- #
- #
- 4
- Odpowiedz
O tym jak "szybko i sprawnie" przebiegła reklamacja w sklepie "prokonsumenckim".
kamil5481 zWitajcie,
Zazwyczaj tylko czytam wypok w tramwaju jak jadę lub wracam z pracy.
Ale tym razem i ja chciałbym się podzielić jak potraktował mnie sklep który szczyci się tym, że jest prokonsumencki.
Zakupiłem u nich beczkę dębową blisko 3 lata temu, beczka pękła co się nie powinno zdarzyć więc postanowiłem złożyć reklamacje
Szybki kontakt zwrotny, bez jakiegokolwiek "brudzenia się".
Trochę zszokowany bo nawet nie powiedzieli co się stało i dlaczego nie. Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobi. Zatem chciałem dopytać czy wygląda tak jak to wygląda.
Odpowiedz na moje pytanie :
"Rozumiem. że nie dostanę bardziej rozbudowanej odpowiedzi na złożoną reklamację? To jest to podejście "prokonsument"? "
Brzmi tak, potwierdzamy to jest podejście prokonsumenckie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zatem bardzo NIE POLECAM sklepu //bednarstwo.eu/ https://sklep.bednarstwo.eu/
Przedsiębiorstwo Bednarskie PAWŁOWIANKA Zofia Rzepecka
NIP: 563-148-13-42
a w szczególności ich prokonsumenckiego podejścia (ʘ‿ʘ)
Pozdrawiam
Komentarze (4)
najlepsze