Rekomendacje influencerów mają niewielki wpływ na decyzje zakupowe klientów
Zaledwie 15 proc. konsumentów w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych twierdzi, że rekomendacje wpływowych osób w mediach społecznościowych motywują ich do zakupów. Innego zdania są eksperci od influencer marketingu.
botereq z- #
- #
- #
- #
- #
- 275
- Odpowiedz
Komentarze (275)
najlepsze
Chleba jakoś nie reklamują a ma ogromną sprzedaż, ryżu i mięsa też nie ¯\_(ツ)_/¯
Roszczeniowe śmiecie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zastanowcie sie. Gdyvy w reklamie jakis gowno lekow wystapil np michal zebrowski a w innym gowno leku jakis anonim to skojarzenie jest dosc oczywiste ze taki tam skrzetuski taki patryjota to dobry czlowiek napewno mowi prawde.
I robimy to mimo woli
@kodyak: Nie, to tak nie działa, przynajmniej na ludzi o IQ > 70
Normalny człowiek wie że to reklama i jak by mu zapłacili to by powiedział że jest kosmitą co niekoniecznie jest
Tu jednak chodzi o podswiadomosc. Iq nie ma tu nic do rzeczy. Zapamietasz ten lek z zebrowskim i o to tu chodzi. Nawet jak bedzie sie smial uuu. Zebrowski jakas gowno pigulke to nadal cel osiagniety( ͡° ͜ʖ ͡°), bo jak chodzi o wydanie 20zl to nikt nie robi analizy zeby zaoszczedzic 2zl.
Dlaczego wszyscy chca miec iphone? I czemu jeszcze zawsze tego najnowszego ?( ͡° ͜ʖ ͡°) drogiw #!$%@?, integruje sie tylko
Druga sprawa jest taka, że influencer marketing to temat rzeka i nie można tu generalizować i wsadzić wszystkich do jednego wora. Decyzje o wykorzystaniu takiego czy innego influencera (jeśli robi je ktoś kto ma pojęcie o temacie) to po prostu złoto. Po pierwsze