Hej,
Dnia 13.05.2020r. złożyłem zamówienie internetowo i zapłaciłem od razu za zakup mebli na kwotę 2809,90 zł w AGATA Spółka Akcyjna Al. Roździeńskiego 93 40-203 Katowice NIP: 634-019-74-76.
Nie otrzymałem mebli w terminie, dodatkowo opóźnienie trwało aż do 08.07.2020r. Tego dnia firma transportowa przywiozła meble. Okazało się, że wszystkie meble, które sprawdziłem były uszkodzone zatem nie przyjąłem mebli i tego samego dnia przesłałem dokument odstąpienia od umowy do Agata Meble na email.
Kolejnego dnia otrzymałem taką odpowiedź: "Dzień dobry, dziękujemy za wysłanie zgłoszenia. Oczekujemy na zwrot zamówienia przez firmę DTS na nasz Magazyn.
Za wszelkie niedogodności serdecznie przepraszamy. Zwrot środków zostanie zrealizowany niezwłocznie w terminie nie przekraczający 14 dni od daty zgłoszenia."
Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. Dodatkowo na infolinii nic nie wiedzą, nie przekazali pieniędzy oraz ignorują mnie poprzez email nie odpowiadając od piątku tj. 24.07.2020r.
Jednym słowem uważam, że zostałem okradziony. Co mogę w tej sytuacji zrobić aby odzyskać swoje środki i czy należy mi się rekompensata w związku z tym (za zwłokę na transporcie oraz za opóźnienie po 14 dniach od odstąpienia)?
Posiadam wszystkie dokumenty dot. zamówienia, odstąpienia od umowy, protokółu niezgodności, zdjęcia i nagrania z odbioru, zapisane wszystkie emaile. Napisałem do Rzecznika Praw Konsumentów ale może kiedyś ktoś z Was miał podobną zagwozdkę.
Proszę o wsparcie.
Pozdrawiam!
![595831335a51494641426378_15958755002hvlHPGJi0A5Qllhxk79tw.jpg](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/595831335a51494641426378_15958755002hvlHPGJi0A5Qllhxk79tw.jpg)
Komentarze (137)
najlepsze
Przy obecnej inflacji to lepsze niż trzymanie kasy w banku
https://www.wykop.pl/link/820133/jak-odzyskac-pieniadze-od-nieuczciwego-sprzedawcy-na-allegro-zakonczenie/
W twoim przypadku następny krok to wysłać przedądowe wezwanie do zapłaty z ostatecznym krótkim terminem, jak nie zapłacą to potem już pismo do sądu o wyrok nakazowy i doliczasz im wszystkie koszty.
To takie progresywne ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Telefonicznie: Kolejny dzień nic nie wiedzą i nie mają informacji zwrotnej z działu księgowości
Email: Brak odpowiedzi
Nigdy. K---a. Więcej.
Obsługę klienta to ja nie wiem skąd biorą, ale nie znają absolutnie żadnych zasad komunikacji z klientem. Ja rozumiem, że czasem coś z zamówieniem może pójść nie tak, ale u mnie mieli bilans 3 reklamacje na 3 zamówienia (inb4: zamówienia