Testy zderzeniowe samochodów współczesnych ze starszymi
Zobrazowany postęp technologii bezpieczeństwa kierowcy i pasażerów, dwie dekady postępu już robią wrażenie.
![JezelyPanPozwoly](https://wykop.pl/cdn/c3397992/JezelyPanPozwoly_iXNLWqCUFs,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- 271
Zobrazowany postęp technologii bezpieczeństwa kierowcy i pasażerów, dwie dekady postępu już robią wrażenie.
Komentarze (271)
najlepsze
Także stop dla nowych samochodów na ulicach, bo jak widać masakrują te starsze ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Moje A4 B6 zjada wszystkie nowe fury
Komentarz usunięty przez moderatora
z mózgu faktów).
https://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY
W sumie mam dylemat co lepsze bo tak. Wezmy takiego starego pojazda z lat 90 jedziło to i jedziło czasem cos sie spieprzyło z zawieszeniem jakas gumeczka itd aaa teraz wezmy nowego jedzi jedzi jedzi trzask EGR wymiana ze 2 tysiace zł. no i jeszcze DPFik kolejne tysiące ( chociaż te 150 tysięcy jak jest przepalany wytrzyma)
Nastepnie i trzask turbo trzask chłodnica trzask
@a-lexis: Co byłoby bardzo dobrą wiadomością, którą źle interpretujesz. To nie jest tak, że nowe auta zaczęły zadawać pasażerom obrażenia wewnętrzne, tylko przestały łamać ludziom nogi i wbijać kierownicę w czoło przy byle stłuczce. Skoro jeden czynnik został ograniczony w statystyce, to inny musiał zająć jego miejsce. Procentów zawsze łącznie będzie 100.
Należałoby spojrzeć na liczby bezwzględne, a te są
warto zauważyć, że przeciętne auto w latach 90, to był jakiś maluch czy polonez z silnikiem na chomiki, o parametrach
"czas do setki: TAK" i podobnych, więc naturalnym jest, że i powód większych urazów
1. Lepszy niepsujący się 20 letni passat
2. Nowe się psują bo jest elektronika
3. Nowe auta tracą na wartości
4. Po wyjeździe z salonu nowe auto traci 50% wartości